Å vente...

veienerlang

Elsker forumet
Er ufattelig kjedelig å nervepirrende, var å tok blod prøve i dag, å får nok ikke svar før på fredag:/ er jeg ikke gravid er nok mensen kommet før den tid:/ fortsatt ingen positiv test hjemme:(

:( ufattelig tung den ventetiden... klem til deg

Takk for klem:) føler jeg tester meg i hjel hjemme:( er det normalt å føle ubehag tidlig i svangerskapet når man ligger på magen? Får vondt nede i magen å blir litt uvel hvis jeg ligger på magen:/

nå har jeg vært gravid bare en gang, og da merket jeg at magen var "stram" på en måte, ellers ikke noe symptomer før i uke 6-7...men er jo og forskjellig fra personer..
krysser fingrene for positive nyheter for deg...

Hvorfor får du ikke svar før fredag? Virket ufattelig lenge for deg å vente.. Jeg har fått svar samme dag eller dagen etterpå på hcg-prøvene mine.. Jeg føler ubehag i både mage og bryst når jeg er gravid og ligger på magen :)

her skal eg og få svar noen timer etter tatt blodprøve.. krysser fingre for deg... ventetiden e pyton!

usj, kjedeligt å måtta venta så lenge! Men veit at det dessverre er slik fordi enkelte legekontor sender slike prøvar vidare til andre for å få svar på dei. Eg måtte venta nokre dagar då eg hadde ein kjemisk i 2010 og begynte å blø dagen etter positiv test. Blei då tatt hcg-prøve berre for å teste om det var ein kjemisk/abort. Eg har berre hatt forsøk privat (Hausken og Maigaard) og ingen av dei klinikkane bruker blodprøve for å teste om gravid. Kun heimetest som gjeld her.

Det er nodifor at di må sende prøven til Trondheim, så går noen dager bort der. Skulle jo egentlig bare spurt om di ikke kunne ta en å analysere her, men så langmøkkalaget jeg ikke å tenke. Er privat vi å har vert, men fikk tidlig det blodprøve skjemaet for hcg. Kanskje forskjellig praksis fra plass til plass.

Back
Topp