Å vente på at et hjerte skal banke sammen med mitt

Mirr

Blir kjent med forumet
 
Ja ja , dette blir dag 1 i min syklus.
Om 3 dager skal jeg begynne på min første pergo. kur !!
Å det til tross att dette er ikke første gang jeg prøver !!
 
Jeg begynte opprinelig og prøve å få barn i 1999 , det tok 3 år før je ble gravid den gangen , ikke med fult så mye prøver og tester som dennegange men !
Gravid ble je jo ... når livet mit hadde begynt en stor nedtur , je å gubben hadde det trått, når je fantut at je var gravid var je 3 mnd. på veg !!!
Har ei nydelig tulle som snart blir 4 !! men vi vil jo gjerne bli flere så vi tok opp prøvingen ganske kjapt , allerede 9 mnd. etter at snuppa kom begynte vi August 2004 !!
så dette blir vårt fjerde og siste år med prøver går det ikke nå så går det ikke !!
For tilsammen er dette det 7 året jeg prøver , og je er møkka lei av alt stress og mas som følger all denne prøvingen så derfor :
 
                              [:)]ALT INN[:)]
 
Den 06.09.07 hadde lapraskopi, fjerning av syster og drilling av eggstokkene !
Tante rød kom i dag 06.10.07 og jeg begynner min første pergo. kur om tre dager !!!!![;)]'
 
Dette kommer til å bli en spennende høst , med året som følger håper jeg å snart kunne kjenne liv under hjertet igjen
 
Hei Mirr.
 
Håper det er pergo som gjør susen for dere. Begynner selv på min 5. (og siste) doble pergokur idag. Kombinasjonen pergo og laparoskopi skal jo være bra. Krysser fingrene for deg. Etter så lang tids prøving fortjener du virkelig å klare det!
 
babyT
ja det håper virkelig jeg å , vet ikke helt hva je skal gjøre hvis det ikke funker!!!
Vi fortjener alle å få det til, det er så dårlig gjort at man skal slite så !!
[:D][:)][:D]
 
Jepp da hare je begynt min første pergo kur [:)] , sitter bare her å venter på bivirkninger ( hihihi )
kjenner at je har litt forventninger til dette , så je får håpe dette funker , for neste stopp på vegen blir asistert !! men nå får je vel først se hva disse nermeste mnd. har å by på !!!! skal gå på 3 pergo kurer til , 1 anen hver mnd. så da er det bare å vente å se hvor dette fører hene![;)] 
 
da var de siste tab. i min første pergo. kur tatt 2 mnd til neste gang !!!
hvis ikke je skulle vere så heldig i mellomtiden da !!! Det er lov å håpe og drømme !! har ikke hatt noen bivirkninger av pergoen. enda og håper de holder seg langt unna !!!! [:)]
 
Huff å sakte dissa dagene går , gleder meg til el. for en gangs skyld hihi spenende å se om denna pergon. hjelper eller ikke !!!
Har ligget rett ut i hele dag ! halsen full av strepper. lurer på om det kan virke inn på el. ???????? njæ tviler egentlig ja !!! men det blir ikke akurat fristende med  når en er syk !! men men hva man ikke ofrer hihi
er godt gubben kommer hjem til rett tid , hjemme en uke igjen nå før han skal på jobb igjen så denne gangen skal det klaffe !!! DERME BASTA
 
idag fikk je en skikkelig VEKKER
lille snuppa mi komm krypende opp i senga , tar di små hendene sine rundt ansikte mitt å sier : mamma har babyen kommet inn i magen din nå ? , for nå er jeg blitt så stor at jeg vil ha en lillesøster !! Tårene bare triller, å stakkar liten ble så forskrekket over at mamma begynte å gråte , det er ikke lett dette og idag er ingen untak . De dagene folk komenterer at nå er det på tide at nr. to skal komme har jeg bare lyst til å hyle ut at jeg ikke vil ha flere, i sinne og frusterasjon [:@] [:(]
Snart på tide med lit lys i enden av tunellen nå
 

uff,er så trist å høre sånn fra disse små...
har selv en lita jente på 3 år,som gjerne vil bli storesøster...
vi fikk en liten gutt i april, som desverre var veldig syk og døde 3 dager gammel...
her om dagen kom lille jenta til meg og sa hun gjerne ville ah en lillesøster som PUSTER..
da presset tårene på ja... =(
ORIGINAL: ceccemor

uff ja man bli så hjelpesløs , og disse små de bare sier det rett ut .
Så trist at dere mista gutten deres. håper dere klarer det igjen [:)]
 
Lykke til mirr, håper du får slippe flere prøvelser nå og at lykken kan smile til deg!! [:)]
 
Krysser fingrene for en pergospire :)
 
"Å vente på et hjerte som skal banke sammen med mitt"! Jeg synes det er en utrolig fin tittel på en dagbok! Håper virkelig at det snart banker et lite hjerte!
 
Tusen takk til alle dere som har vert innom og lagt igjen en hilsen , kjempe kosligt [:)] 
Har hatt besøk av min gravide søster og hennes barn denne uka !! kjenner at jeg er litt sjalu ja , sammtidig som jeg er glad !! hem....
men men el. i dag da så dette blir spenende
da får jeg bare håpe att en spire klamrer seg fast................
 
ORIGINAL: Dunn

"Å vente på et hjerte som skal banke sammen med mitt"! Jeg synes det er en utrolig fin tittel på en dagbok! Håper virkelig at det snart banker et lite hjerte!
 
så trist å høre [:-] men sender en trøste klem og håper det snart blir lys i tunnelen
 
Må bare si meg enig med Dunn, en fin tittel!
 
ORIGINAL: *Stella*

Må bare si meg enig med Dunn, en fin tittel!

 
 
Takk for det !!! det var min oldemor som brukte dette utrykket når jeg gikk gravid !! og jeg synes det er så utruligt vakkert !!!!
 
vel vel nå er det vel bare å vente i 11 dager. Så får je se om det gikk denne gangen !!!! ellers har je endelig samlet meg mot masse mot til å begyne på diett!!!!!! Atkins dietten dag 3 idag og det går greit fåreløbig !!! kjekt å blitt kvitt noen kg. .................!
 
 
satt her og tenkte litt over alles prøve perioder !!! dette er faktisk min 38pp[:-]
 
38? Det var mange! Håper du slipper unna med 38 da [;)]
 
Back
Topp