Å vente nr 4 :)

Jeg har en s-Max og snart 3 barn. Vi har brukt det ene setet i bagasjerommet en del, og når du har vogn vedsiden av er det absolutt ikke plass til noe annet. Hva hvis dere skal bort en helg feks? Eller er å handler alle sammen en lørdag?

Helt supert det der. :) Litt dumt å kjøpe ny bil bare fordi en skal slippe å demontere to hjul på vogna. Er vel ikke SÅ om å gjøre. ;)

Jeg hadde ikke kjørt med den så løselig plassert i alle fall, de hjula der er jo direkte farlige løse, og selv om baggen er "kilt fast" så skulle det vært stroppa GODT før jeg tillot at noen satt ved siden av det der, altså...

Nei, bilen din er ikke for liten, men vogna for dårlig sikra.

Jeg har en s-Max og snart 3 barn. Vi har brukt det ene setet i bagasjerommet en del, og når du har vogn vedsiden av er det absolutt ikke plass til noe annet. Hva hvis dere skal bort en helg feks? Eller er å handler alle sammen en lørdag?

Jeg er ikke avhengig av vogn dit vi drar i helgene da de har vogn, om vi skal handle alle sammen har jeg faktisk ikke bruk for vogna i bilen. Ene barnet er kun hos oss annenhver uke så er ikke hver uke vi trenger det bakerste sete :)

Er jo plass til vogn - det er sant, men ikke særlig mye annet :)

Har 3 barn selv og ville ikke hatt en så "liten" bil med 4, men så er vi mye på bilturer rundt om pga spredt familie :) har kjøpt Suburban nå og skal aldri ha mindre reisebil enn det igjen noen gang! :)

Jeg hadde ikke kjørt med den så løselig plassert i alle fall, de hjula der er jo direkte farlige løse, og selv om baggen er "kilt fast" så skulle det vært stroppa GODT før jeg tillot at noen satt ved siden av det der, altså...

Nei, bilen din er ikke for liten, men vogna for dårlig sikra.

Hvordan ting er plassert er kun for å bevise at vogna gikk i bilen! Termin er førsta i september så har ikke kjørt rundt med vogna sånn!

Jeg synes det ser veldig trangt ut jeg daO.o men det er jo hva en trenger og har behov for selv, ikke hva andre mener:) er dere fornøyd med plassen så er jo det supert:)

Mange som skal mene noe om det her inne også :p haha!

Den type bil er perfekt! Har den selv, venter kid nr4 og Citycross'n har plass i den også;) Ingen har ennå reagert eller sagt noe på den heldigvis:p hadde sikkert gjort det samme som deg da.. In ur face liksom!:D

Den type bil er perfekt! Har den selv, venter kid nr4 og Citycross'n har plass i den også;) Ingen har ennå reagert eller sagt noe på den heldigvis:p hadde sikkert gjort det samme som deg da.. In ur face liksom!:D

Skal prøve en citycross i helgen for å se om den er smalere :)

Back
Topp