Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Piril
Uff...nå er vi kanskje litt slemme med deg *smash* MEN det er kanskje greit å vite hva man har i vente fra både den ene og den andre siden....jeg hadde også tannlegeskrekk før....men fikk meg en super tannlege som fikk meg til å føle meg rolig og trygg [:)] Masse lykke til med tenna, du kommer til å føle deg mye bedre etter å ha trekt dem! [:)]
ORIGINAL: smash
ORIGINAL: Gollemor
*lister meg ut igjen, for jeg tror ikke det vil gagne deg å høre om min visdomstann-fjernings-opplevelse..*
Hehe, kan være lurt å spare meg for det værste av det værste[;)]
ORIGINAL: Anho3
Ja, trekte en 21 desember(!!!!) en gang.... selve inngrepet var ikke vondt, fikk bedøvelse så det holdt, men tanna låg på tvers bakerst, så måtte gape noe så inn i hampen, så snittet tannlege opp (var en spsialist) og knuste tann i fire biter, det kjente jeg, men det var ikke vondt. Så plukket han ut en og en bit. Hovnet opp i ansiktet ganske raskt, og ble veldig dårlig etterhvert.. hadde fått resept på 10 paraginvorte, men det ble for lite.. Så da var det ringe runde til alle jeg kjente [:)][:)][:)] så jeg fikk tak i noen til...... Var en lite kjekk jul for å si det sånn..... Det ente med betennelse, så jeg måtte til legen å få antibiotika... MEEEEN glad jeg gjorde det, men mitt tips er unngå så nært jul og få resept på drugs [:)][:)] om du ikke trenger, så er det jo bare å la være å ta.. LYKKE TIL....
Kostet vel ca 1300.. men det var i 2006 da....[:)]