Å tisse...

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Når jeg går på do, kommer liksom ikke tisset ut ordentlig. Det kommer jo ut, men det er trangt på en måte og jeg må nesten "presse" på litt ekstra.
Hodet har ligget ned i en del uker allerede, men kan dette bety at hun er heeelt nede og festet evt.?
Har ingen svie og ikke uvi heller.
Sorry for litt rart spm:D
 
Sånn har jeg hatt det i de to siste svangerskapene. Er nok mest fordi alt av blodårer osv hovner opp pga press. Hos meg har det i dette sv.skapet vært slik siden uke 20☺️
 
Det er nok fordi det er trangt nedi der nå ;) har hatt det sånn ei stund jeg også!
 
Trangt, mindre urin som får plass og "svakere" muskler i blæra til å få det ut *ler*
Har det helt likt :)
 
Har det helt likt som deg ;) sitter litt ekstra på toalettet og da drypper det ut litt og litt :p må også hele tiden på toalettet, men kommer bare små skvetter selv om det kjennes som at blæren skal sprekke :p
 
Nå er nok jeg veldig rar...men jeg våkner opp hver morgen med vondt i blære området, og det er vondt å komme seg opp av senga. Står ikke opp å tisser om natten, men er tydelig at jeg sikkert burde begynne med det. Tisser i en evighet med kraftig stråle, og smertene rundt blæra gir seg. På dagtid er det annerledes, da går jeg på do for hver minste skvett..merkelige greier.
 
Jeg må opp flere ganger ila natten for å tisse for jeg får sykt vonde kynnere som jeg våkner av kun fordi blæren må tømmes. Har ikke problemer med å tisse...enda:p
 
Haha!! Jeg har tenkt på det sååå mange ganger! Føles ut som man ikke får tømt blæra helt, og det renner dødssakte!
 
Nå er nok jeg veldig rar...men jeg våkner opp hver morgen med vondt i blære området, og det er vondt å komme seg opp av senga. Står ikke opp å tisser om natten, men er tydelig at jeg sikkert burde begynne med det. Tisser i en evighet med kraftig stråle, og smertene rundt blæra gir seg. På dagtid er det annerledes, da går jeg på do for hver minste skvett..merkelige greier.
Helt likt her!! Tisser ikke på natten. Når jeg da skal reise meg er det så vondt at jeg går sammenkrøket inn på badet. Får ikke tisset fort nok :eek: Og det er IKKE behagelig :(
 
Nå er nok jeg veldig rar...men jeg våkner opp hver morgen med vondt i blære området, og det er vondt å komme seg opp av senga. Står ikke opp å tisser om natten, men er tydelig at jeg sikkert burde begynne med det. Tisser i en evighet med kraftig stråle, og smertene rundt blæra gir seg. På dagtid er det annerledes, da går jeg på do for hver minste skvett..merkelige greier.

Jeg har det likt hvis jeg ikke har tisset iløpet av natta :) fryktelig ubehagelig, men ikke farlig og er helt normalt sa jordmor :)
 
Jeg har hatt det slik i et par måneder og er i uke 33 nå :) Føler nesten jeg må skru tisset ut av meg noen ganger :p
 
Jeg må opp flere ganger ila natten for å tisse for jeg får sykt vonde kynnere som jeg våkner av kun fordi blæren må tømmes. Har ikke problemer med å tisse...enda:p

Det må jeg også av samme grunn.
Jeg må i tileg sitte, og bevege meg i mens jeg tisser. Da får jeg tømt blæra litt bedre i alle fall. :p
 
Back
Topp