Å starte i jobb igjen..

cilly

Glad i forumet
Hvordan har det vært for dere?
Tenker at det kommer til å bli ett helt aent tempo enn hva det er her hjemme..
Det jeg gleder meg aller mest til er å få være litt "voksen" igjen. [:D]

Maja har vært i barnehagen to dager nå, men bare en dag alene. Det gikk visst helt strålende. Hun har sklidd rett inn i barnehagerutiner når det gjelder soving og spising. Har bare sovet en gang på dagen de siste to dagene, med det resultat at hun har sovnet FØR sju. Helt utslitt når hun kommer hjem, stakkars! Men det er så moro i barnehagen at hun glemmer at hun egentlig pleier å sove(kan aldri tenke meg at det hadde funket hjemme, hehe).

Lykke til med deres barnehagestart!

Klem, M

har jobba 8 dager nå,og eg syns det va utroligt herligt å jobba igjen.va så utrolig godt å komma litt ut idjen og treffa voksne folk igjen[:D]kjente faktisk at eg fekk utrolig mye energi av å jobba igjen,kjente at eg bler jo nesten lit lat av å gå hjemma å vaska,vaska,laga mat,og dulla og della[:D]
men nå ska eg isje jobba igjen før i slutten av sept,då e hele permisjonen vår ferdig og då ska eg begynna i 40%stilling.glede meg te de[:)]

Jeg var borte på skolen i går til den offisielle åpningen... selv starter jeg ikke før neste torsdag, så nå har jeg en hel uke alene hjemme, med Johanna i barnehagen. Har planer om å få gjort en del da - husvask som har blitt forsømt leeeenge, litt pensumlesing, og så skal jeg nyte det å være helt alene litt! Både gruer og gleder meg til å starte på skolen igjen, men det blir sikkert deilig også. Ettersom dette er det siste året så tror jeg det blir utrolig spennende, men også veldig slitsomt og krevende

jeg synes det var godt å komme ut på jobb. endelig har jeg funnet hvilepulsen et par ganger på dagtid. har jo lunsjpause og til og med tid til å lese avisen og snakke med andre voksne folk.

Back
Topp