Å sove

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Sover så dårlig for tiden, 3-4 timer per natt. Sovner sent å våkner Gry tidlig. Får ikke til å sove på dagen. Ligger vondt med den store magen uansett stilling.. Blir litt på reserven av det..

Noen tips?

Sover så dårlig for tiden, 3-4 timer per natt. Sovner sent å våkner Gry tidlig. Får ikke til å sove på dagen. Ligger vondt med den store magen uansett stilling.. Blir litt på reserven av det..

Noen tips?
Slite med det samme selv. Gruer meg til å legge meg hver kveld også pga vonde sammentrekninger, ribbena og ryggen. Nå har jeg tatt rihemmende tablett ig paracet før jeg legger meg men går ikke mer enn 2-3 timer sammenhenge en gang. Resten er bare små dypp.....
Tar gjerne imot tips selv

Var svært plaget med å få sove selv en periode da jeg våknet opp av at jeg fikk så vondt i hofter og korsrygg holdt på å bli gal. Endte med at jeg måtte bare gå å sette meg i sofan rett opp og ned man blir jo rett og slett sprø av å hele tiden være på etterskudd. Fikk tak i ammepute fra Doomoo som jeg har hatt mellom beina for avlastning og må si deg har hjulpet meg utrolig masse der jeg tidligere hadde vondt, får faktisk sove mere sammenhengende uten å våkne opp så ofte, selvfølgelig oppe på do osv men absolutt funket for min nattesøvn :) men klarer generelt ikke å ligge for lenge på morgenen da jeg kjennes helt mørbanka ut i hoftene :) håper du finner ei løsning på problemet ;)

Sover ganske dårlig selv for tiden... Og jeg kan rett og slett ikke bruke ei ekstra dyne e.l. i senga, da renner jeg bort av svette i løpet av natta..:( Har ei tempurhodepute som jeg har brukt mellom beina da, men det hjelper ikke noe særlig lenger den heller... Får vel bare bite sammen tenna og håpe vi får oss litt søvn på dagtid:-P

Får ikke sove!! Blir rett og slett sprø!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Har vondt på begge sider.. Finner ingen behagelig stilling. Savner å
sove på magen :(

Jeg sover dårlig hver natt, alt mellom 3 og 5 timer søvn totalt. Våkner ofte fordi jeg har vondt i hofter, bekken og rygg. Sover dårlig til vanlig også pga smerter, men nå er det fryktelig mye mer slitsomt og utmattende å sove dårlig. Går ut over tålmodigheten min med ungene

Sover som en sten men sliter med at jeg er sliten på dagen men helt umulig å sove til kvelden...

Nok en kveld lys våken! Burde vel være trøtt etter å ha vært våken i 19 timer? Blææ.. Får se om det hjelper sette på en film på sengekanten, tv har brukt gjøre meg trøtt..

Her er det 2-åringen som hindrer søvnen:-/ Må som regel opp på do en til to ganger i løpet av natta, men sovner igjen med en gang stort sett fordi jeg er så utslitt. Verre er det å alltid bli vekka mellom 5 og 6, spiller ingen rolle om det er min tur til å stå opp eller ikke våkner av ropingen og skrikingen uansett:-P Vet jeg ikke skal klage, men er til tider så trøtt at jeg sliter med å holde meg våken når jeg kjører til og fra jobb, og det er jo ikke helt bra...

Back
Topp