Å som jeg gleder meg til å ligge på magen igjen!

Bkno6264862

Flørter med forumet
Bare 2.5 mnd igjen, lei av å våkne om natta og aller aller aller helst skulle ligget på magen. Favoritt stillingen over alle favorittstillinger! Håper trangen blir mindre når ny seng blir bytta med denne slitte her.. dumme leveringstid, skulle hatt den - i går senest!

Sovner på siden våkner på magen. Og får ikke sove igjen om jeg ikke ligger på magen. Rart hvordan en liggestilling kan være så godt! Har å bestilt ny seng men den leveringstiden kunne jeg vært uten..

Håper jeg ikke er alt for "party-pooper" nå :p Men det gledet jeg meg til forrige graviditet også, men det gikk ikke! For jeg hadde fått melk og hadde brystspreng som var så innmari vondt at jeg ikke hadde sjans til å ligge på magen :p

Håper jeg ikke er alt for "party-pooper" nå :p Men det gledet jeg meg til forrige graviditet også, men det gikk ikke! For jeg hadde fått melk og hadde brystspreng som var så innmari vondt at jeg ikke hadde sjans til å ligge på magen :p
Hehe, da er vi i såfall to party-poopers! Opplevde det å forsøke å ligge på magen/puppene etter fødsel som ren umulighet! Elsker å ligge på magen så det blei en liten nedtur mildt sagt;)

Bare 2.5 mnd igjen, lei av å våkne om natta og aller aller aller helst skulle ligget på magen. Favoritt stillingen over alle favorittstillinger! Håper trangen blir mindre når ny seng blir bytta med denne slitte her.. dumme leveringstid, skulle hatt den - i går senest!
Det gleder jeg meg til også, beste som finnes :-D Også skal presset på magen, om du ligger på den etter fødsel, hjelpe til med å bli kvitt resterende blod fortere ;-)

Hehe, da er vi i såfall to party-poopers! Opplevde det å forsøke å ligge på magen/puppene etter fødsel som ren umulighet! Elsker å ligge på magen så det blei en liten nedtur mildt sagt;)

Puppene var så ømme og "sprengte" at det var en umulighet ja :p Var så stor nedtur da jeg gledet meg stort til å ligge på magen! Men da er vi da litt mer forbredt på den skuffelsen denne gangen :p

Jeg klarer faktisk fortsatt å ligge halvveis på magen, er 30+3. Men ligger mest på siden eller på ryggen.

Og som de andre sier, jeg gledet meg sist gang også med å ligge på magen. Men puppene var i veien:(

ligger fortsatt litt på magen jeg :) ikke noe problem.. lillegutt sier ifra om det blir for dårlig plass :p
håper ikke jeg får masse melkspreng o.l.. vil ligge ordentlig på magen :(

Puppene var så ømme og "sprengte" at det var en umulighet ja :p Var så stor nedtur da jeg gledet meg stort til å ligge på magen! Men da er vi da litt mer forbredt på den skuffelsen denne gangen :p
Ja, godt å vite litt hva man går til, kan jo være mulig at det blir bedre eller at man føler det er mindre ømt ettersom at vi har vært igjennom det tidligere:D

Ligger på magen enda jeg, hehe :p Mannen velter meg i rundt når han ser det da for han er redd jeg skal skade babyen, hehe :p

Klarer også fortsatt å ligge på magen uten om og men, men er bare 28+0 enda. Magen blir jo bare større ;)

Jeg gleder meg til å ligge på ryggen jeg! Hehe.. Får så ubehag inni magen og korsryggen viss jeg ligger flat på rygg..

Ligger på magen jeg også. 31+2 :)

Jeg savner å kunne ligge på magen mens jeg taster på mobilen. :P Syns det er bedre enn å ligge på rygg/på siden. ;) Men har ikke kunnet ligge på magen på noen uker nå. Er for ubehagelig. :/

Ligger fortsall delvis på magen jeg.. men bare korte perioder.. savner å sove på magen :-)

Jeg er også en mageligger til vanligt :P men ikke så begageligt nå lenger, må vertfall dra den ene foten opp vedsiden av meg :P husker jeg gleda meg sånn sist til å ligge på magen igjen, men måtte vente enda noen mnd pga melka :P det var nedtur det! Hehe

Sover fortsatt på magen, er 29+4 i dag. Men våkner flere ganger om natta at jeg må snu meg over på andre siden , for begynner nok å bli litt for mye press å ligge på magen. :) Men snur meg automatisk over på magen i søvne, alltid likt å sove på magen best.

Når magen ikke er i veien mer så er puppene det ja! Det var nesten enda vondere etter fødsel med melkesprengte jur. Tok laaaaang tid før jeg orket å ligge på magen igjen etter fødsel sist.

Back
Topp