Å sitte i barnestol ved bord

KatlaJ

Glad i forumet
Har barna deres begynt å sitte i triptrap eller andre type stoler? (uten nyfødt sete)
Kjøpte enkel IKEA stol til Emma i går og hun synes det er veldig stas å sitte sammen med oss rundt kjøkkenbordet. Lurer på om hun er litt liten til å sitte i den (knappe 4 måneder) men hun er kjempe sterk i ryggen og sitter glad og fornøyd i stolen. Sitter selvfølgelig ikke lenge der om gangen.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Me har tripptrappstol, men der står det 6 mnd på, så me bruker vippestolen enn så lenge. :)
 
De sier jo de ikke skal sitte i stol selv før de kan sitte avs eg selv på gulvet:) blir for tungt for ryggen til de små å sitte i en stol så tidlig. Sa fysioterapauten til meg:) så her står tripptrapp stolen på vent. Bruker kun vippestolen ved litt grøtsmaking.
 
Bruker også vippestolen og så new born setet til tripp trappen foreløpig. Hun hadde nok ikke klart å sitte rett opp og ned selv enda. Men tror nok ikke jeg kommer til å vente helt til hun setter seg opp av seg selv.
 
Vu vente t 6mnd. Da fikk storesøster å sitte i tripp tapp ei kort stund når ho spiste. Go va rundt 8mnd når ho setta sæ opp sjøl...
 
Bruker New born setet og vippestol foreløpig men han er veldig sterk og vil gjerne opp, lener seg fremover så kommer nok ikke til å vente helt til 6mnd. Han er så lang at tror ikke det er så mye lenger han får plass i New born setet..Hehe..
 
Vippestol er i bruk. Og så er det fanget eller godt oppbygd i triptrap stolen :) i en kort periode, så vi får i oss middagen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
mi er 4 mnd. Vi bruker tripptrappstol med newborn og vippestol fortsatt. Vente nok til hun er 6 mnd før vi fjerne newborn-delen.
 
Back
Topp