Å si opp helgestilling

Ikke lett å kombinere sånn egentlig, samboer jobber også helger. Så er på en måte én helg igjen ledig når man ser bort fra hans jobb og min helgestilling. Aner ikke turnus på den nye jobben. Men i verste fall får jeg jobbe doble vakter en liten periode:p

Tenkte ikke å kombinere over tid men hvis du startet før helgestillingen er avsluttet;)

Tenkte ikke å kombinere over tid men hvis du startet før helgestillingen er avsluttet;)
Jaja, det blir nok en kombinasjon over kanskje 2mnd. Blir jo evnt ikke mange helgene det heldigvis :p de har nevnt dato for start 1/2, altså en helg. Men tviler på at de ønsker å ta opplæring på helg, så regner med kanskje etter helgen. Får se hva som står når papirene kommer :happy:

Jaja, det blir nok en kombinasjon over kanskje 2mnd. Blir jo evnt ikke mange helgene det heldigvis :p de har nevnt dato for start 1/2, altså en helg. Men tviler på at de ønsker å ta opplæring på helg, så regner med kanskje etter helgen. Får se hva som står når papirene kommer :happy:

Hos meg får de som regel ikke opplæring på helg men spør av og til om de vil ta opplæring tidligere. Start dato er ikke alltid det blir tenkt igjennom med utlysning... jeg trikser det ofte til i etterkant ut ifra når den nye kan starte:)

Hos meg får de som regel ikke opplæring på helg men spør av og til om de vil ta opplæring tidligere. Start dato er ikke alltid det blir tenkt igjennom med utlysning... jeg trikser det ofte til i etterkant ut ifra når den nye kan starte:)
Er jo dyrere å ha noen på opplæring i helg fremfor hverdag, derfor regner jeg med at det blir over den helga :p men finner ut av det tidsnok :)

Er jo dyrere å ha noen på opplæring i helg fremfor hverdag, derfor regner jeg med at det blir over den helga :p men finner ut av det tidsnok :)

Ja er det og ikke alltid det er like lett å finne tid og sånn på helg

Må bare korrigere deg litt her. Har du 1 mnd oppsigelsestid og sier opp 31.januar, så må du jobbe ut hele februar. Sier du opp 1.februar, må du jobbe ut hele februar og mars mnd. Det er standarden når det gjelder oppsigelsestider.
Haha.. Ja såklart. Jeg mente 31.desember. Da gir kanskje teksten mer mening.

Gratulerer med fast jobb. Hadde ikke sagt opp helgestillinger før alle papirene var på plass ang ny jobben.

Back
Topp