Å sette inn spiral

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Gjør det vondt?[&:] (Hvis det er noe forskjell så er det hormonspiral)

Jeg har kobberspiral. Det var ikke vondt i det hele tatt[;)]

ORIGINAL: ^SuperMamma^

jeg merket INGEN ting[:D]

Håper jeg er like heldig om 3 uker[:o]

ORIGINAL: Dollface

ta to ibux en time før innsetting [:)]

Okei [:)]

i satt inn kobberspiral en gang, og d va vondt, men gikk heilt fint... ikkje sååå ille liksom... ska sette inn hormonspiral på fredag og grur me ikkje[;)][:D]

Næh- ikke så ille.. Men fikk ei blødning etterpå..

merka ikke noe spesiellt under innsettingen, bortsett fra det generelle ubehaget man føler når noen graver i greiene dine[8D]

men ca 10 min etterpå stoppa jeg innom butikken, og da fikk jeg så h***** vondt at jeg bare gikk fra handlevogna og kom meg ut i bilen. kjentes ut som jeg hadde rier.  knappa opp buksa (det hjalp litt), og kjørte hjem[&:] gikk over i løpet av kvelden

nå ca 5 mnd senere har jeg fortsatt småblødninger av og til... håper det gir seg snart.

dagens skremmehistorie[8D] jeg er sikkert ikke normal, det går nok så fint. lykke til[:D]

ps! en venninne av meg tok den ut etter 6 uker, for hun orket ikke smertene lenger[&:]

søss avbrøt på legekontoret, hu trudde hu sku daue.. (og hu har født 4barn..)

ORIGINAL: ellaumbrella

ORIGINAL: Dollface

ta to ibux en time før innsetting [:)]

Okei [:)]

pga litt type mensmurring etterpå[;)] 

nei, som en valig GU med menssmerter i etterkant.....

jeg ble kjempedårlig da jeg satte inn hormonspiral.. (sikkert bare pystete..) trodde jeg skulle svime av! og så sinnsyke menssmerter også da.. i flere uker!
tok den ut etter et halvt år, var lei av å ha smerter (føltes ut som hele underlivet var betent..[&o])

satt inn kobber spiral kjente ingen ting

gruet meg som en gal for å sette inn for ha lest her inne at de var så vondt.

Liker jo ikkje at noen graver oppi der men venta på at de skulle bli vondt  så måtte jo spør om han snart skulle sette den inn å da var det alt gjort så ....

tok forskjellige andre prøver de var mer ubehagelig det...

Jeg merka ingenting.. Nesten som å sette inn en tampong [8D]

ORIGINAL: leonorasmamma

ORIGINAL: leonorasmamma

Sign. Men litt vondt etterpå, som menssmerter...

Det gjorde vondt. Først ett stikk og så heftige menssmerter etterpå. I tillegg falt spiralen ut, legen fikk ikke festet den riktig, så jeg må hjennom det samme en gang til..

Back
Topp