Å pusse tenner!

Maliya!

Elsker forumet
Det er sikkelig tiltak for meg når jeg skal pusse tennene, og tunga er jo helt umulig, men jeg må jo! Brekker meg mange ganger i løpet a prosessen! Grusomt kjedelig å være så kvalm. Det burde jo ta slutt snart da! Må holde meg for ikke å kaste opp noe jeg gjorde til de grader i forrige svangerskap.

Flere som sliter eller er det bare meg?!

brekker meg jeg å men jeg pusser bare litt om gangen der det er ekkelt som er de bakerste tennene oppe og tungen så jeg pusser litt der innimellom.Men det har blitt tungt å pusse tenner og jeg som må gjøre det så nøye også siden jeg har så dårlige tenner [:'(]

Ja... Brekker meg flere ganger når jeg pusser tennene og så blir jeg skikkelig kvalm etterpå pga tannkremsmaken. Har prøvd flere forskjellige tannkremer, men det funker bare ikke..
Så jeg holder meg for nesen når jeg skal spytte ut tannkremen og så svelger jeg som bare det etterpå, hehe!!!

hehe..må le litt[:D] trodde det bare var meg. Jeg brekker meg også når jeg pusser tennene, så nå har jeg gått til innkjøp av elektrisk tannbørste. Synes at den virker mye bedre for den er litt mindre og da får jeg tatt godt på tenna bak. Men brekker meg ett par-tre gang fortsatt å altså. Men før var jeg så ille at frokosten kom opp. Slipper heldigvis det nå da.

Jeg brekker meg guskjelov ikke av verken børste eller tannkrem, men jeg har begynt å blø fra tannkjøttet hver eneste gang jeg pusser.. Hater den blodsmaken i munnen! Usj[:'(]

ORIGINAL: Trone

Ja... Brekker meg flere ganger når jeg pusser tennene og så blir jeg skikkelig kvalm etterpå pga tannkremsmaken. Har prøvd flere forskjellige tannkremer, men det funker bare ikke..
Så jeg holder meg for nesen når jeg skal spytte ut tannkremen og så svelger jeg som bare det etterpå, hehe!!!

Me to! Ikke mye gøy. Prøver å skylle munnen med vann, men det gjør det av og til verre.. hehe..

haha, trodde det bare var meg jeg[:D] Men da er det tydeligvis bare enda en ting som er helt normalt med graviditet [;)]

Jeg har også begynt å blø i tannkjøttet når jeg pusser tenna... skikkelig ekkelt!! Godt å høre at det ikke bare er meg!

ORIGINAL: Svartengel

Eg sliter også, brekker meg, tør ikkje pussa tunga lengre...

Melder meg inn i tannpusseklubben... Djeeeez, brekningene har plutselig blitt en nær, men lite kjær, venn....

Håper det ordner seg for dere med dette jenter!!!

Jeg elsker å pusse tennene - at de føles så rene etterpå og at jeg får bort den litt rare smaken jeg syns jeg har i munnen nå siden jeg ble gravid...

Prløv å skylle med tannskylll hvertfall da, bedre enn at dere må brekke dere?!?

Back
Topp