Å pusse tenna

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Jeg brekker meg når jeg pusser tenna, å kan nesten ikke borti tonga, for da kaster jeg opp!
Så utrolig rart!
Forje gang så syns jeg det var sååå godt å pusse tonga, kunne stå lenge! *raremeg*[:D]

Fler som har det sånn eller?

brekker meg ikke. Men jeg blør mye, det har jeg gjort alle gangene jeg har vert gravid. ser rett og slett groteskt ut

Jeg kan ikke pusse på innsiden av tennene i det hele tatt. Brekker meg kraftig. Det er helt forferdelig. Resten av munnen kan jeg heldigvis pusse så mye jeg vil!!!

æ både brekker meg og kaster opp når jeg puser tennene...
må vente litt med å pusse viss jeg akkurat har spist, viss ikke så kommer maten opp igjenn...

ORIGINAL: Varia

brekker meg ikke. Men jeg blør mye, det har jeg gjort alle gangene jeg har vert gravid. ser rett og slett groteskt ut
[/quote

Signerer denne ja...

Jeg brekker meg ikke når jeg pusser tennene, men når jeg skal ta Gravidpillene om morgenen.

Så jeg føler med deg.

[:)]

har ikke merket noe slik...enda..høres ikke noe kjekt ut[:-]

Joda, jeg har det akkurat likedan som deg... Spyr ikke da, men det er vel fordi jeg bare legger fra meg tannkosten når det går så langt :) hehe

Jeg også brekker meg når jeg pusser tennene, føler ikke jeg får pusset så godt som jeg burde ha gjort...Og tanntråd kan jeg bare glemme...:(

ORIGINAL: bebi

Sign!

ORIGINAL: bebi

Nei takk og lov.. [:)]

Back
Topp