Å nei!!

mizzie

Glad i forumet
Har akkurat vært hos legen... Babyen har nesten ikke vokst!![:(][:(][:(]
Ligger under det grønnet feltet. Hun fant hjertelyden og jeg kjenner daglig aktivitet så jeg skulle ikke bekymre meg!!?? Man kan ikke si det til en gravid kvinne. Jeg blir i hvertfall henvist til en ny ultralyd for å sjekke at alt er iorden.
Men er veldig bekymret, gråter bare jeg tenker på det. Tenkt hvis det er noe galt!
Skal nok på 3d før jeg får den andre ul'en, og den er til fredag. Håper jeg holder ut til da.

Håper alt gå bra, bare spis godt med næringsrik mat, frukt og vitaminer. Ordner seg nok skal du se!
Ikke alle babyene som vokser like mye vettu.
Lykke til uansett
klem

*sender en trøsteklem*
håper det går bedre med deg.
det er ikke alle babyer vokser etter kurven. den tar det nok igjen etterhvert skal du se.

Tror du bare må ta det med ro, og ikke stresse med det! Alle er jo forskjellige, det er man jo hele livet. noen er større og noen er mindre! Bare tenk positivt, og så skal det nok gå bra vet du! Hvis du føler du stresser med det, burde du kanskje høre om du kan få Ul timen litt fremskyndet! Hvis du forklarer så kan de sikkert få pressa deg inn...LYKKE TIL IALLEFALL!!!![:)]

Alt er nok i orden-h*n har sikkert bare en litt slow periode i forhold til vekst, for såå å skyte fart igjen om litt. Men kan du ikke få UL i morgen?? Hadde jeg "forlangt"

Tusen takk for trøsteklemmer! Er helt sikkert i orden, men uroer meg lissom fordet...
Skal nok klare å holde ut til fredag.

Når jeg var i uke 19 så hadde jeg samme sf mål som i uke 16. Da sa jordmor at det kunne være at blæra hadde vært full når legen målte i uke 16, og at den var tom når hun målte i uke 19-da kunne det virke som om livmora ikke hadde vokst + at alle måler forskjellig så dermed kan det bli litt forskjell. Når jeg kom på uL i uke 20 så lå babyen helt på gjennomsnittet

Back
Topp