Å nei:-(

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Figgis(katta som har fått UVI) Har de siste 9 dagene gått på antibiotika kur og smertestillende.. meeen kommer tissedråper som er røde av blod:( Og nå kastet hun også opp igjen etter hu fikk medisin, stakkars:( Så må nok ta kontakt med veterinæren igjen:( Stakkars pusen min:(

Huff, det er ikke noe godt tegn. Kanskje den har nyresvikt :( er ikke uvanlig hos monser det!

Huff, det er ikke noe godt tegn. Kanskje den har nyresvikt :( er ikke uvanlig hos monser det!

Å nei, veit du om det kan behandles? Hu har fått kattefòr til steriliserte katter, så det skulle jo gjøre så kattene unngår det:(

Å nei, veit du om det kan behandles? Hu har fått kattefòr til steriliserte katter, så det skulle jo gjøre så kattene unngår det:(
Kommer vel litt an på hvor gammel den er, og hvor ille det er. Men blod i urinen er vel også tegn på uvi, så kan jo være det. Er uansett så kjipt å bruke masse penger hos veterinæren o_O Koster jo 500kr bare å gå inn døra der :eek:

Kommer vel litt an på hvor gammel den er, og hvor ille det er. Men blod i urinen er vel også tegn på uvi, så kan jo være det. Er uansett så kjipt å bruke masse penger hos veterinæren o_O Koster jo 500kr bare å gå inn døra der :eek:

Ja, men hu kaster opp også, er nok pga medisinen, men må jo sjekkes:( Er fortsatt UVI siden hu tisser blod, det er sikkert og visst.. Er kjempekjipt dette her, for er sinnsykt dyrt og kommer da til og koste hvertfall 700 kr igjen:( men elsker jo katta mi og veldig lei meg for om jeg må avlive henne:( Hun er verdens snilleste pus og er så god og snill med både oss voksne og ungene<3

Stakkars lille pusen din :(

Uff, stakkars lille pusen!

Hun er forresten bare 3 år gammel:(

Hvordan går det med pusen?

Virker bedre, men skal uansett til dyrlegen igjen og sjekke:) Ikke noe blod nå:)

Så bra at pusen er bedre! :-) krysser fingrene for at pusen blir helt frisk :-) lykke til i morgen!!

Back
Topp