Å nei...

Oi,i bølger? Og du er helt sikkert ikke gravid??? :)
Idag skal jeg til tannlegen. Sette på krone.. Også har jeg fått en infeksjon etter trekkingen av visdomstannen forrige torsdag... Er det ikke det ene,så er det det andre :(
Lyst til å gå tur.. Men,er jo iskaldt :( Hehe
Deilig med en hviledag også:D

Formen er grei nå iallfall:D Er sterilisert, så skal egl ikke være mulig og være gravid da, sjansen for det er hvertfall minimal;) Spiste ett tørt rugsprø knekkebrød idag tidlig, så prøver og spise tørt nå etterpå også:) Akkurat støvsugd 1 og 2 etasjen og lagt på nytt sengetøy, satt på klesvask og vasket badet:p

Ånei, stakkars. Må du på antibiotika kur nå da? Uff, er nå uheldig du og da:( Håper det går greit og sette på krone på tanna:) Her er det mildt idag, "bare" -7 har vært oppmot -20 i en uke snart, så jeg er veldig glad for det er litt mildere nå:)

Jeg også tenkte graviditet når jeg leste første innlegg :p Hehe... Bra du er bedre i dag!

Haha, må ikke si sånn da, jenter, da får jeg bare enda mer noia. Kan kjøpe graviditetstest på butikken bare for og sjekke:) men tviler i grunn sterkt på det siden jeg er sterilisert!

Formen er grei nå iallfall:D Er sterilisert, så skal egl ikke være mulig og være gravid da, sjansen for det er hvertfall minimal;) Spiste ett tørt rugsprø knekkebrød idag tidlig, så prøver og spise tørt nå etterpå også:) Akkurat støvsugd 1 og 2 etasjen og lagt på nytt sengetøy, satt på klesvask og vasket badet:p

Ånei, stakkars. Må du på antibiotika kur nå da? Uff, er nå uheldig du og da:( Håper det går greit og sette på krone på tanna:) Her er det mildt idag, "bare" -7 har vært oppmot -20 i en uke snart, så jeg er veldig glad for det er litt mildere nå:)

Så flink du har vært da :)
Du er nok ikke gravid altså ...Liten sjanse da.
Skal sette inn spiral på mandag jeg...Gleder meg til å ha en prevensjon jeg slipper å måtte huske på hele tiden,sånn som p-piller:)

Gikk veldig fint. Var heldigvis ingen infeksjon,og slapp en ny antibiotika-kur.Glad for det.
Får så vondt i magen av det :(

Nå er drømmehagen dvden satt på for storebror,og Mina ligger å halvsover...
Jeg drikker pepsi max og koser meg hehe.

uffa:( god bedring kjære deg. <3

Takk for god omtanke, dere er så gode og ha:):):):)

Back
Topp