Å nei...

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Skikkelig kvalm igjen:(:(:( håper seriøst ikke det er omgangssyken igjen:(:confused: Masse som går i bhgen til jentene. Måtte det holde seg bortevekk:p

ugh, kjipt da! Kanskje du er gravid? :p

Huff håper du slipper omgangssyken, det er så liiite gøy:confused::(:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

ugh, kjipt da! Kanskje du er gravid? :p

Jeg er sterilisert, så tror og håper ikke det, hvis jeg er det så dør jeg på meg:( skikkelig kvalm også, så må spy snart:oops::confused:

Huff håper du slipper omgangssyken, det er så liiite gøy:confused::(:eek:

Ja, føler lissom vi har hatt dosen vår nå egentlig:( er så sykt kvalm:confused:

usj og væsj! Er så ekkelt! Kasta ikke opp hele svangerskapet så er ei stund siden jeg har hatt sånt svineri :eek:

usj og væsj! Er så ekkelt! Kasta ikke opp hele svangerskapet så er ei stund siden jeg har hatt sånt svineri :eek:

Åååh, da er du jaggu meg heldig. Jeg og doen er bestevenner døgnet rundt de første 4-5 mndene i graviditeten vi:confused::eek: ekstrem svangerskapskvalme er noe dritt:mad: ja, skikkelig kvalm er jeg.. Har ikke tid til og være syk, sånn er bare den saken:p

Åååh, da er du jaggu meg heldig. Jeg og doen er bestevenner døgnet rundt de første 4-5 mndene i graviditeten vi:confused::eek: ekstrem svangerskapskvalme er noe dritt:mad: ja, skikkelig kvalm er jeg.. Har ikke tid til og være syk, sånn er bare den saken:p
Ingefær kan hjelpe om du har det:)

...og farris med elpejuice 50/50 + isbiter!!!

Uff, så utrolig kjedelig!
Mannen er dårlig her i dag. Enten sen virkning av T sin omgangssyke, eller en helt annen smitte.
Noen ganger blir man bare syk uansett :/

Uff, så utrolig kjedelig!
Mannen er dårlig her i dag. Enten sen virkning av T sin omgangssyke, eller en helt annen smitte.
Noen ganger blir man bare syk uansett :/

Uff, håper ikke det er ny smitte i hus:(:( god bedring til mannen din! Er så kjedelig m sykdom:(

Hvordan har det gått? God bedring.... Finnes ikke noe verre enn å være kvalm :(
jeg sovnet igår på sofaen. Og ikke vært noe mer. Men virker som det kommer i bølger:confused: Håper det er borte nå:):) takk som spørr:):) hva skal du idag? Jeg skal bare slappe av og vaske litt tøy:)

jeg sovnet igår på sofaen. Og ikke vært noe mer. Men virker som det kommer i bølger:confused: Håper det er borte nå:):) takk som spørr:):) hva skal du idag? Jeg skal bare slappe av og vaske litt tøy:)

Lurt å spise noe salt, det kan også hjelpe:-) Bra det ikke ble oppkast i går, gode sjanser for at du slipper da:-)

Oi,i bølger? Og du er helt sikkert ikke gravid??? :)
Idag skal jeg til tannlegen. Sette på krone.. Også har jeg fått en infeksjon etter trekkingen av visdomstannen forrige torsdag... Er det ikke det ene,så er det det andre :(
Lyst til å gå tur.. Men,er jo iskaldt :( Hehe
Deilig med en hviledag også:D

Jeg også tenkte graviditet når jeg leste første innlegg :p Hehe... Bra du er bedre i dag!

Back
Topp