Å nei! Skulle jo bare prøve noe nytt.. :/

Mamma til 3 :)

Forelsket i forumet
Jeg var på Rema, og fikk så lyst på noe å drikke på vei hjem.. Prøvde å styre unna brus,så jeg tenkte jeg kunne prøve en aloe vera-drikk med fersken, som sto å lyste mot meg. Det står ingen ting relevant på flaska.

Men når jeg kommer hjem, og googler aloe vera, så kommer det opp at det ikke er anbefalt for gravide og ammede:/ shit ! Hva gjør jeg nå? Drakk 1/3 av flaska før jeg så det.. :(
 
Jeg var på Rema, og fikk så lyst på noe å drikke på vei hjem.. Prøvde å styre unna brus,så jeg tenkte jeg kunne prøve en aloe vera-drikk med fersken, som sto å lyste mot meg. Det står ingen ting relevant på flaska.

Men når jeg kommer hjem, og googler aloe vera, så kommer det opp at det ikke er anbefalt for gravide og ammede:/ shit ! Hva gjør jeg nå? Drakk 1/3 av flaska før jeg så det.. :(

Å drikke eller spise noe "feil" en gang, går fint :) er de som gjør dette ofte som kan ta skade av det evt. Så det har nok godt så fint ;)
 
Jeg har også drukket det... Aldri hørt at det er farlig? Og hadde det vært, måtte de skrevet det på flaska!
Tror du kan slappe helt av ;)
Mange drikker jo de forever shottene når de gravide hver dag!
 
Aloe Vera drikken fra butikken er ikke farlig.. Men de mener sånne shotter som skal rense kroppen din pga utfalles stoffene kommer i melka og det er ikke bra å "slanke" seg når man er gravid og ammer
 
Jeg har også drukket det... Aldri hørt at det er farlig? Og hadde det vært, måtte de skrevet det på flaska!
Tror du kan slappe helt av ;)
Mange drikker jo de forever shottene når de gravide hver dag!
Jeg vet ikke, men det virker som man ikke skal drikke aloe vera når man er gravid,om man søker det opp :/
 
Hørt at en kan drikke de shottene også hvis kroppen vandt med dem fra før graviditet. Så tviler på at den drikken er farlig :)
 
Jeg kan ikke forestille meg at den skal være farlig! Det er vel mengde det kommer an på også - og hvor mye ren aloe vera er det i den? Sikkert ikke mye..
 
Jeg drikker Aloe Vera fra Forever Living hver dag, og det er ikke noe farlig med det. Det står på fordi hvis man skulle spontanabortere, så kan man ikke saksøke selskapet fordi det står på flaska. That's it. Det er bare kjempe sunt! :-D
 
Back
Topp