Å nei.. søtsug :(

Aqvalie

Child of the Universe
Har tippet inn i uke 12 denne uka og jeg merker allerede at formen min begynner å bli betraktelig bedre. Ikke like kvalm, fortsatt tidvis sliten og tappes fortere for energi enn til vanlig, men har ikke den evigvarende trøttheten hengende over meg lengre.

Men det som har dukket opp, som nesten også har vært fraværende de siste månedene, er søthungeren.
Jeg har vært så fornøyd. Ja, jeg har vært kvalm, men har allikevel klart å vært ganske fokusert og fått i meg mye bra mat og veldig lite sukker.
Nå så hungrer jeg etter alt. Har lyst å dra på butikken og bare ta med meg en av de godishyllene hjem.
Jeg kjenner jeg blir nervøs, for jeg gikk opp ganske mye i forrige svangerskap og var bestemt på at det samme ikke skulle skje denne gangen - og blir jo selvsagt redd for at det glipper. :eek:

Håper det er en fase... flere som har opplevd forhøyet søthunger etter uke 12?

Spis gode frukter og bær:)

♡Overgangen feb/mars♡

Var innom butikken i stad. Tenkte å kjøpe bær og vaniljekesam for å dekke søthungeren på en sunn måte.. men så så jeg prisen på bærene :o
55kr for jordbær, 35kr for bringebær, 29kr for blåbær (ca priser.. husker ikke helt eksagt). Jeg fikk jo helt sjokk.
Endte opp med å kjøpe en Troika til 18 kr.
:smiley-ashamed008

Var innom butikken i stad. Tenkte å kjøpe bær og vaniljekesam for å dekke søthungeren på en sunn måte.. men så så jeg prisen på bærene :o
55kr for jordbær, 35kr for bringebær, 29kr for blåbær (ca priser.. husker ikke helt eksagt). Jeg fikk jo helt sjokk.
Hahaahaha :p

♡Overgangen feb/mars♡

Epler og banan i vaniljekesam er heller ikke værst:)

♡Overgangen feb/mars♡

Bakst her... og jeg burde ikke legge på meg mer enn 8 kg :-(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Mango hjalp meg i går!!!!!!!! gubben kjøpte seg en sjokolade, mens jeg koste meg med mango :P

Helt lik! Søtsug delux! Og frukten greier ikke stoppe det!:p heldigvis har jeg ikke vært slik at jeg kan pøse på med sjokolade etter sjokolade:p

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Blit nesten litt missunnelig jeg nå. Har slitt med kvalme lenge, men den begynner visst å gi seg litt nå. Men kjenner at hvis jeg så mye som tenker på godis så blir jeg litt småkvalm. Greier ingenting som er søtt eller fett. Kjenner jeg blir fryktelig slapp av dette, så jeg kunne godt ha bytta i en periode :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det skikkelig ille! Og det hjelper ikke at kjæresten sist uke var på harrytur. Jeg ba han ikke kjøpe så mye, og stod med hakeslepp når han kom. Han hadde jo ikke kjøpt mye sa han.. Neida, kunne vært mye verre, men vil helst ikke ha det i hus. Er det i hus, blir det spist, og det fort!

Blit nesten litt missunnelig jeg nå. Har slitt med kvalme lenge, men den begynner visst å gi seg litt nå. Men kjenner at hvis jeg så mye som tenker på godis så blir jeg litt småkvalm. Greier ingenting som er søtt eller fett. Kjenner jeg blir fryktelig slapp av dette, så jeg kunne godt ha bytta i en periode :)

Jeg er med :P Si fra når og hvor! ;)

Her er det skikkelig ille! Og det hjelper ikke at kjæresten sist uke var på harrytur. Jeg ba han ikke kjøpe så mye, og stod med hakeslepp når han kom. Han hadde jo ikke kjøpt mye sa han.. Neida, kunne vært mye verre, men vil helst ikke ha det i hus. Er det i hus, blir det spist, og det fort!

Harrytur er det verste. Uansett hvor mye jeg forteller meg at selv at jeg ikke skal plukke så mye denne gangen, så ender jeg alltid opp med minst dobbelt så mye enn det jeg så for meg på vei inn :P
Heldigvis så bor jeg til vanlig 70 mil unna Svinesund og Nordby, så går som regel greit.. men sikkert derfor det blir dessto mer hver gang vi er sørpå :P

Sukk! Er slik her også..vannvittig søtsug! Prøver å ikke gi etter, men er jammen ikke enkelt.

Var innom butikken i stad. Tenkte å kjøpe bær og vaniljekesam for å dekke søthungeren på en sunn måte.. men så så jeg prisen på bærene :eek:
ha ha!
Du finner kanskje noe som minner om bær i innholdsfortegnelsen på troikaen bare du leter lenge nok :p

Søtsuget har jeg hatt lenge, men de 2 siste ukene har det blitt veldig vanskelig å ikke gi etter:p Håper det roer seg etterhvert.

Av alle ting har jeg lyst på fersk loff med nutella! Dette er noe jeg aldri kunne funnet på å ha lyst på til vanlig

Back
Topp