Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk!!!! veldig glad på dine vegne! <3 <3 flotte nyheter!Ein liten oppdatering : hva inne til lege så ikkje kunne gjøre noe i dag siden legen som kunne med ul aparatet hva ikkje til stede i dag. Els fikk eg komme til jm så har ein liten duppler med ul skjem kjempe liten, men der fikk vi se eit frisk foster med bankende hjerte <3 jm kunne bare se ett foster på dette aparatet får vite mer på onsdag sa eg ska på tidlig ul
Fantastiske nyheterEin liten oppdatering : hva inne til lege så ikkje kunne gjøre noe i dag siden legen som kunne med ul aparatet hva ikkje til stede i dag. Els fikk eg komme til jm så har ein liten duppler med ul skjem kjempe liten, men der fikk vi se eit frisk foster med bankende hjerte <3 jm kunne bare se ett foster på dette aparatet får vite mer på onsdag sa eg ska på tidlig ul
Fantastiske nyheter!! Krysser alt jeg har for at det fortsetter slik lykke til på tidlig ul!Ein liten oppdatering : hva inne til lege så ikkje kunne gjøre noe i dag siden legen som kunne med ul aparatet hva ikkje til stede i dag. Els fikk eg komme til jm så har ein liten duppler med ul skjem kjempe liten, men der fikk vi se eit frisk foster med bankende hjerte <3 jm kunne bare se ett foster på dette aparatet får vite mer på onsdag sa eg ska på tidlig ul