Å nei eg blør :(

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Ååå eg fikk ein blødning nå :( sorry ekkel detalj men det hva ein slimete blødning og har hatt veldig vondt i magen i det siste har trodd det hva luftsmerter men i dag kom blødningen :( etter mine erfaringer så låte ikkje det godt. Ende nokk i sa. :(

Huff da så kjedelig!
Men det trenger ikke å bety noe da. Jeg blødde i ca 5 ganger i forrige svangerskapet. Blødningen varte i flere dager hver gang.

Håper spiren blir varende ❤

Så utrolig leit :(
Men som det skrives ovenfor her, så er det ikke sikkert det er sa.
Blør du mye fortsatt?
Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast!

Neei, håper det er ufarlig og at det går fint :Heartred vet om flere som har hatt blødninger som det har gått helt fint med, håper det samme for deg! Hvor langt er du på vei i dag?

Ånei! Som de andre skriver så trenger det jo ikke bety noe galt, men man får jo hjertet i halsen. Har det blitt verre?

Håper det bare er uskyldig <3

Håper det bare er uskyldig! Vet hvor skummelt det er å plutselig se blod :/ Har du blødd mye?

Nei så ubehagelig :( hvor langt er du på vei? Er nok ingenting!

Nei er ikkje mye eg blør men begynte på samme måte i sommer når eg hadde MA. :/ einaste forskjellene er at alle gravid symptomene mine er her. Skal ringe legen i morgen å høre om det ein lege inne på legekontoret som kan med ul apparatet de har der inne. Vis ikje må eg vente til eg skal på tidlig ul på onsdag. Er 7+2 i dag.

Uff, håper virkelig det er uskyldig! <3

Håper det var en uskyldig blødning :(

Krysser fingrene for deg!

Nei!!!! Håper det bare en en uskyldig blødning, og at alt går bra med deg.

Var det mye blod? Friskt?
Det trenger ikke bety at du mister, har en venninne som har blødd hele svangerskapet og hun har termin til uken.
Krysser alt jeg har for deg.

Back
Topp