Å nei, blod i trusa......

Kjærlighetsbarnet

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Var akkurat på do og der var det litt ferskt rødt blod i trusa. :sad010:sad010
Gjorde meg ferdig og tørket, men da kom det ikke noe blod på papiret. Noen som har hatt det sånn?
Har jo hatt veldig med mensmurringer denne gangen, det hadde jeg ikke med tvillingene. Med de blødde jeg aldri. Så nå sitter jeg her, litt redd for at det går galt. Har tidlig ultralyd om to uker. Om det skulle fortsette å komme blod så får jeg heller ringe de og høre om vi kan ta timen litt tidligere.
Tenker jeg kjøper meg et par tester også, slik at jeg kan få "sjekket" om den fortsetter å slå ut. Blæ, jeg som hadde slått meg til ro med at dette skal gå helt fint. :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Litt blod kan være så mangt. Det kan være et lite blodkar i slimhinnene som har sprukket.
Så det trenger ikke være noe farlig. 1 av 4 blør litt i svangerskapet.

Blir det mye og du får mer vondt enn vanlige mensvondter/ligamentstrekking så kan du ta kontakt med lege for å få tatt hcgprøve. :)

Klem til deg
 
Hvordan går det med deg? Har nettopp har noen dager med litt blod selv, og jeg er har selv kjøpt inn ekstra tester..

Krysser det som krysses kan for at det går bra:)
 
Heldigvis falsk alarm! Det ga seg ganske fort. Litt brunlig utflod resten av dagen. Men kom ikke noe mer friskt. Heldigvis. :smiley-bounce012
Er sinnsykt trøtt og puppene vokser, så tar det som et godt tegn. :happy119

Takk for alle gode tanker. :signs001
 
Å så godt å høre ❤️ er jo som regel uskyldig ved små mengder, men man tenker jo det verste med en gang.
 
Back
Topp