Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tihii89
Hihihii, ikke meninga å flire[8D] men ser det for meg - man blir så panikkslagen når man oppdager hva som har skjedd[8D]
ORIGINAL: Carrie86
Hihihii, ikke meninga å flire[8D] men ser det for meg - man blir så panikkslagen når man oppdager hva som har skjedd[8D]
hehehe, fikk liksom ikke gjort noe, den fooor ned med strømmen. [8D] haha. ble vel mest oppgitt over meg selv. [:D] hadden den i sånn halv lomme på hettegenser. lurt! [8D]
ORIGINAL: Carrie86
hehehe, fikk liksom ikke gjort noe, den fooor ned med strømmen. [8D] haha. ble vel mest oppgitt over meg selv. [:D] hadden den i sånn halv lomme på hettegenser. lurt! [8D]
haha! Fort gjort[8D] legger alltid mobilen på vasken når jeg går på do jeg, er SÅ redd for å gjøre det samme[8D]