Å neeii!

Carrie86

Elsker forumet
Jeg flashet nettop tlf min i DO :( :( [8D] Hvordan skaffer man ny mobil fort?? blir helt uvel uten tlf jeg. [8D]

Hihihii, ikke meninga å flire[8D] men ser det for meg - man blir så panikkslagen når man oppdager hva som har skjedd[8D]

ORIGINAL: Tihii89

Hihihii, ikke meninga å flire[8D] men ser det for meg - man blir så panikkslagen når man oppdager hva som har skjedd[8D]

hehehe, fikk liksom ikke gjort noe, den fooor ned med strømmen. [8D] haha. ble vel mest oppgitt over meg selv. [:D] hadden den i sånn halv lomme på hettegenser. lurt! [8D]

ORIGINAL: Carrie86

hehehe, fikk liksom ikke gjort noe, den fooor ned med strømmen. [8D] haha. ble vel mest oppgitt over meg selv. [:D] hadden den i sånn halv lomme på hettegenser. lurt! [8D]

haha! Fort gjort[8D] legger alltid mobilen på vasken når jeg går på do jeg, er SÅ redd for å gjøre det samme[8D]

ORIGINAL: Carrie86

haha! Fort gjort[8D] legger alltid mobilen på vasken når jeg går på do jeg, er SÅ redd for å gjøre det samme[8D]

ja, fy søren. pass godt på den. [;)]
har gjort det samme for noen år siden. at jeg ikke lærer. [8D] Flau*

ORIGINAL: EogR

Det hørtes ut som noe kløna jeg kunne ha gjort!!

Å ja.. det stemmer! Jeg har gjort det!! [8D]

hihi. var ganske fort gjort. [8D][8D][:D]

Back
Topp