Å, mannfolk

ORIGINAL: SmurfenogUnga

Denger litt løs på han jeg

OG sender deg masse gode klemmer

og til slutt så sier jeg bare at du er superduper god glad jeg har vært så heldig og få møte deg og LucasOg du er ikke for streng med han sett ned foten [;)]

Signere denne eg [:D]

for en dust! Er han født bak en utedass eller???? [:@][:'(][&:]

MANNFOLK!!!

Sender deg en stor godklem [:)]

ORIGINAL: moccii

for en dust! Er han født bak en utedass eller???? [:@][:'(][&:]

MANNFOLK!!!

Sender deg en stor godklem [:)]

HAHAHAHA sååå braaaa :D:D

Beklager, men jeg klarte ikke engang å lese ferdig innlegget ditt!!! Jeg hadde blitt såååååååå forbannaaaaa!!!!!!!! En ting er at han må få feire bursdagen sin, men han BØR forstå at å feire som før da dere var to ikke er det samme nå som dere er 3- med en liten baby i huset!!!
HALLOOOO!!!!!!! Er det noen hjemme i hodet hans???

Og om han skal ha kompiser på overnatting heeeele helgen, så burde han vasket, ryddet og bidratt mer enn normalt,  som en takk for at DU hadde sagt det var GREIT at dem kom!!!

DER HAR DU MIN MENING OM DETTE

Ps... Playstation- helg??? Hvor gammel han????[8|]

Forbannade mannasjinn !! [:@] Hadde nekta han å ha overnatting! Ka i helvete så svive i hodet på han? Hiva ut dama og ungen for han skal drikka å spilla playstation med kompisar..
E forbanna selv idag pga drittmannen i dette huset! Gikk ut å drakk hos noen kompiser igår ( skulle vore på jobb idag) å kom heim inatt full, skreik og vekka ungane og heiv rundt på mat fra kjøleskapet. Lure seriøst på å flytta, men lett det med 3 unga...[X(] ÆSJ!!!
STOR KLEM til deg [:)] håper du får en fin morsdag på søndag [:D]

Tror han har innsett alvoret, så dette blir nok siste festen han holder...Hva han gjør hvis vi er bortreist bryr meg ikke, men nå er vi faktisk egentlig hjemme...

Mannfolk er virkelig fra en annen planet, langt borte fra vår ihvertfall[8D]

Oh looooord - eg hadde tørnet!!!! Hadde kjeftet så mye at han var våt i trynet av spytt og håret var dradd bakover i "vindkastet" [:D][:D]

Men fra spøk til revolver; han har INGEN grunn til å klage!!!!!!

Kjeft i vei med god samvittighet [;)]

Menn trenger å bli pisket litt, ellers gjør de nada og lever som om det skulle vert ungkarshybel [8|]

28 år, bør bli voksen nå og ta ansvar, eller bare betale bidrag og ikke ha kontakt med barnet sitt.
Jeg hadde tippa i vinkel, og gitt KLAR beskjed at det ikke var aktuelt, han kunne finne et annet sted, som f.eks garasjen og der kunne han også ha sovet. Hadde han ikke hørt på meg hadde jeg blitt hjemme, gjort babyen grinnete og ikke forlatt stua. Bare på fur f.
Men min sambo gjør ikke slikt. Han tar hensyn til oss.
Vi har avtalen at han kan gå ut med sine kompiser mens jeg er hjemme med frøkna og jeg kan gå ut med mine veninner mens han er hjemme med frøkna.

Back
Topp