Å leve som normalt ..

Elisaflisa

Blir kjent med forumet
Hadde en SA i slutten av september, og kjenner at jeg tar litt vel mye hensyn på at noe ikke skal hende denne gangen:oops: Har ikke vært på trening, eller hatt sex med samboeren min siden vi fant ut av graviditeten for en uke siden. Vet at dette ikke kan påvirke et svangerskap, meeen..
Har bestilt tidlig UL neste fredag, og har iallefall tenkt å holde meg fram til da (stakkars samboer’n:rolleyes:)

Flere som har det slikt, og kjenner litt på det?:confused:
 
Mhmmmmmm. Ingen aktiviteter som innebærer noko form for "risiko". Ski og joggetur er ikkje aktuelt, løft på jobb er eg forsiktig med, høyrer på absolutt alle signal frå kroppen om kvile. Men ikkje komt til det steget at eg har lagt ned sexnekt ;) Rasjonelle-meg veit jo at det skal _mykje til at eit friskt svangerskap skal bli påvirka av ytre faktorar. Men nevrotisk-preggis-meg, med to abortar i bagasjen, vil vere laaaangt over på den sikre sida.
 
Tror nok ikke det er så uvanlig å føle det slik når man blir gravid på nytt. Sender mange klemmer og krysser fingre og tær for fullgått svangerskap :Heartred
 
Føler litt på det samme. Men så lenge du spiser OK, gir kroppen litt ro og tar vare på deg selv (betyr ikke at du ikke kan ha sex) så er det ingenting annet du kan gjøre fra eller til om dyner uheldig igjen :)
 
Vi lever som normalt , bortsett fra mat oh alkohol da!
 
Sniker fra Juli. Jeg og samboer har ikke hatt sex siden positiv test og jeg er 9+5 i dag :hilarious: tankene mine er helt andre steder og med Crinone daglig føles det bare ekkelt ut oppi der :sour: satser på det går seg til etterhvert, men synes jo litt synd på samboeren da :p
 
Hadde "skikkelig" samlede i dag for første gang siden positiv test ;) I'm still alive!!!! :hilarious:
 
Back
Topp