Å kjenne liv i uke 11.

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Leser på nett at det er mange som gjør det.
Hørte nettopp på hjertelyden og da følte jeg virkelig at det skjedde noe inni der . Veldig diffust og svakt!
Det sies jo at de reagerer på doppleren og den trykkes jo godt ned. Så det var kanskje det jeg kjente? Spennede ihvertfall.
Og for en herlig lyd <3

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Tviler sterkt på at man kan kjenne noe i uke 11 egentlig. Jeg kjente i uke 13-14 med mitt 2 og 3 barn og snakket da med jordmor om dette. Hun mente det var mulig fordi jeg var så slank. Men hun sa at det var helt på grensa til hvor tidlig man kunne kjenne noe. I uke 11 så er jo fosteret ca 4 cm bare. Jeg har ofte "fantomspark" som kan minne om små bevegelser men tror ikke det er babyen så tidlig ;) Å høre hjertelyden er helt fantastisk!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal ikke si hva du kjenner å ikke kjenner men vil tro det kanskje er luft eller noe:)

<3 venter en vinterbebi <3

Kan sikkert kjenne noe da, men er nok mer luft/bobler man kjenner .

Mener å huske jeg kjente bevegelser rundt 13-14 med mine siste. Rundt 17 med første.

❤️Termin 17.jan.15❤️

Uke 11? Det vel litt tidlig? Tror nok det var luft og bobler du har kjent. Jeg har selv kjent luft og bobler, er 8+1. Følelsen er langt ifra ett spark fra babyen. Med min første kjente jeg ett ordentlig spark i uke 16. Man bare vet det fordi det er så stor forskjell. Gøy er det allikevel å kjenne at noe skjer der nedi :D

Back
Topp