Å kjenne bevegelse

Ække 11 uker tidlig?! :-O skal ikke klage jeg altså hvis jeg kjenner bevegelse om to uker :-D men tør vel ikke håpe det..

11 uker er veldig tidlig jo :) så 1.gangsgravide burde ikke rekne med å kjenne spark så tidlig :) det er like normalt å ikke kjenne noe før I uke 18-19! :)

Ække 11 uker tidlig?! :-O skal ikke klage jeg altså hvis jeg kjenner bevegelse om to uker :-D men tør vel ikke håpe det..

Jeg hadde ikke forventet å merke noe ennå, gjorde d nok fordi jeg lå helt stille å slappet av :-)

Gleder meg til det er min tur til å kjenne liv♡

Gleder meg sånn til jeg kjenner det igjen :) Var helt magisk å kjenne det for første gang sist❤️

Jeg mener det er rundt uke 13/14 jeg har kjent det med mine knøtt.. Har kanskje ikke kjent så mye etter før det da. Jeg er tynn og morkaka har ligget bak hver gang. Så mulighetene for å kjenne det tidlig har vært der.

Det son gjør at jeg vet det er luft nå, selv om det slett ikke føles som vanlig luft, er plasseringen. Det er mildt og mykt som babyens første bevegelser, men kan kjennes opptil flere cm lenger opp enn livmoren øver kant som hos meg fortsatt befinner seg rundt trusekanten.

Back
Topp