mamma-til-C
Betatt av forumet
Er det for tidlig å kjenne bevegelse når man har passert 11 uker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjente liv med nr 2 og 3 ca uke 11.Er det for tidlig å kjenne bevegelse når man har passert 11 uker?
Syns jeg har kjent noe de siste to dagene, bare en boblesprekk liksom, langt ned og inn. Liker jo å tru at d kan være lille. Er 11 uker idag .
Akkurat det jeg har kjent på nå i kveld, synes å huske at det var slik med første også![]()
Det er ikke fantomspark da? Om en har født før så er jo det muligheter for det... Jeg har hvert fall masse av det, og det er garantert ikke babyen jeg kjenner![]()
det er ikke sikkertEr det for tidlig å kjenne bevegelse når man har passert 11 uker?
Det føles ikke som spark så tidlig, men mer som en boble som sprekker eller en fisk som sprellervertfall slik jeg opplevde det de to første gangene. Så arti at dere kjenner det nå, gleder meg masse til jeg kommer til uke 11-12, tror det var da jeg kjente det med min andre også
![]()
Huff, det skjønner jeg godt :/ Alt skal gå bra denne gangen skal du seJa, mente luftbobler, men tenker på det som spark på en måte ;-) gleder meg masse til å kjenne mer, så kanskje jeg slipper å være bekymret. Etter SA i desember så føler jeg bekymringene, spesielt siste dagene da forrige termin er bare 5-6 uker unna:-/