Å kjenne bevegelse

mamma-til-C

Betatt av forumet
Er det for tidlig å kjenne bevegelse når man har passert 11 uker?

Syns jeg har kjent noe de siste to dagene, bare en boblesprekk liksom, langt ned og inn. Liker jo å tru at d kan være lille. Er 11 uker idag .

Akkurat det jeg har kjent på nå i kveld, synes å huske at det var slik med første også :-)

Det er ikke fantomspark da? Om en har født før så er jo det muligheter for det... Jeg har hvert fall masse av det, og det er garantert ikke babyen jeg kjenner :D

Det er ikke fantomspark da? Om en har født før så er jo det muligheter for det... Jeg har hvert fall masse av det, og det er garantert ikke babyen jeg kjenner :D

Hatt fantomspark de siste 6 årene selv, og er veldig sikker på at dette ikke er det:) 3gangsgravid :)

Tror ikke dette var fantomspark , glemmer aldri følelsen av første gang jeg kjente det med gutten min :-)
Da hadde jeg kjent spark rundt en uke før jeg skjønte hva det var ;-)

Det føles ikke som spark så tidlig, men mer som en boble som sprekker eller en fisk som spreller :) vertfall slik jeg opplevde det de to første gangene. Så arti at dere kjenner det nå, gleder meg masse til jeg kommer til uke 11-12, tror det var da jeg kjente det med min andre også :D

Jeg kjenner ingen bevegelse ennå, men kjenner at det er en kul som presser litt hvis jeg bøyer meg eller ligger helt strak på ryggen. Første gang jeg er gravid også, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter :p
11+2

Jeg har hatt sånn kiling på en måte rundt omkring i magen en stund nå :p men tenkt at det er vel ikke mulig at det er lille baby <3 kanskje er det det :)

Mye er luftbobler på denne tiden. Baby er 4 cm lang og har bitte små armer og ben. Ikke lett å kjenne.

Men, om noen uker... Gleder meg!

Har trodd det var babyen eg også di siste ukene, men har nok Vært luftbobler :)
Sist kjente eg første sprellet fra babyen 15+4

Syns jeg kjente noe bevegelse eller pressing i begynnelsen av denne uken helt nede litt over pubis benet. Bare sånn av og til. Sist jeg var gravid kjente jeg ikke noe særlig før uke 20 da. Før det var jeg usikker på om det var luft eller noe.

Det føles ikke som spark så tidlig, men mer som en boble som sprekker eller en fisk som spreller :) vertfall slik jeg opplevde det de to første gangene. Så arti at dere kjenner det nå, gleder meg masse til jeg kommer til uke 11-12, tror det var da jeg kjente det med min andre også :D

Ja, mente luftbobler, men tenker på det som spark på en måte ;-) gleder meg masse til å kjenne mer, så kanskje jeg slipper å være bekymret. Etter SA i desember så føler jeg bekymringene, spesielt siste dagene da forrige termin er bare 5-6 uker unna:-/

Eldstemann kjente jeg ikk efør noen dager etter oul, og da kunne man kjenne det utenpå også.

Neste kjente jeg tidligere ja.

Men nå er det bare luft enda da, men jeg vet ikke helt hva jeg kjenner etter nesten, det er 5 år siden sist jeg kjente etter små fiskehaler som ikke er luft.... jeg kjenner det vel igjen når det kommer. Om noen få uker antakelig.

Ja, mente luftbobler, men tenker på det som spark på en måte ;-) gleder meg masse til å kjenne mer, så kanskje jeg slipper å være bekymret. Etter SA i desember så føler jeg bekymringene, spesielt siste dagene da forrige termin er bare 5-6 uker unna:-/
Huff, det skjønner jeg godt :/ Alt skal gå bra denne gangen skal du se :) <3

Back
Topp