Å kjøpe julegaver på salg

Det er tanken som teller, ikke prisen!
Jeg kjøper gjerne gaver på tilbud, tenker ikke over prisen på de gavene jeg får selv. Antar at folk kjøper det de har råd til
Enig :) tror uansett de fleste har litt I bakhodet at gaven kan ha blitt kjøpt på tilbud dersom den er veldig dyr. Er det noe jeg har fått på et vilt bra tilbud, kan det tenkes at jeg hadde nevnt det.
 
Har alltid kjøpt noen julegaver på tilbud, hvem gjør ikke det når det er black friday og masse tilbud over alt hele tiden nå før jul! Så tenker aldri over pris på det e gir eller får, viktigeste at gaven passer til personen :)
 
Kjøper gjerne julegaver på salg. Jeg har uansett ikke avtalt noen fast sum på julegaver med noen av de jeg gir til :)
 
Kjøper med glede på salg hvis jeg kommer over noe personen ønsker seg. Aldri hørt den begrunnelsed før men at folk er redd det ikke kan byttes.

Tenker sjeldent på hvor mye julegaver koster lengre (gjorde det når jeg var yngre fordi fikk ofte kombinert jul og bursdagsgave mens mine søsken fikk samme verdi kun til jul)
 
Enig :) tror uansett de fleste har litt I bakhodet at gaven kan ha blitt kjøpt på tilbud dersom den er veldig dyr. Er det noe jeg har fått på et vilt bra tilbud, kan det tenkes at jeg hadde nevnt det.

Ja det tror faktisk jeg også. Jeg tenker i hvertfall slik. Og om boen hadde kjøpt noe rådyrt til meg, tror jeg ikke de hadde forventa det samme i retur
 
Ja, det kan jeg gjøre. Prislapp burde ikke ha noe å si :)
 
Pris skal da ikke ha noe betydning! Kjøp på salg og kos deg, det tror jeg de aller fleste gjør :)
 
Jeg har kjøpt så og si alt av julegaver på salg :)
 
Ingen av de jeg kjøper til vil la seg stresse av det, de vet jeg ikke går amok med julegavebudsjettet. Kanskje bortsett fra mine foreldre som bla får en gave Som er verdt over 3000, men den kostet meg bare en brøkdel.
 
Gjør det om muligheten byr seg... Tenker det er helt ok ;)
 
Kommer litt ann på, tenke at det er greit at folk har mulighet til å bytte gaven.
 
Kjøper selv på salg, og mener det er tanken som teller, prisen har ingenting å si.
Får jeg gaver som er kjøpt på salg gjør det hvertfall ingenting. Veit ikke hvorfor, men jeg liker ikke at andre bruker mye penger på meg :p
 
det gjør jeg gjerne. dersom jeg ser eller merker at mottager blir ukonfortabel har jeg heller ikke problemer med å si at det var på salg.
 
pappa feks, får en jakke i år til verdi av 3000kr. fordi jeg var på nattåpent, på gsport nyåpning, fikk jeg den for 299,-. jeg kommer til å fortelle han at den var på supersalg om han reagerer på det :)
 
Back
Topp