Å kjøpe julegaver på salg

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Gjør dere det?
Jeg leser flere steder at det er dumt å kjøpe gaver på salg, for da ser det ut som man får mye dyrere gaver enn det man gjør og at det kan bli pinlig for mottager som kanskje synes gaven er for dyr.

Hva tenker dere om det?

Jeg har f.eks kjøpt en vinterdress til 100 kr i år, som opprinnelig koster 600. Jeg er glad for at det ble billigere jeg , men andre igjen mener det ikke er greit.

Jeg syns det er helt greit. De jeg gir gaver til bryr seg ikke om pris.

det er tanken som teller, prisen har ingen betydning

Jeg gjør det ja. :) syns og det er kjempekoselig hvis noen vi har fått gave fra har kommet over et godt tilbud.

Det er tanken som teller, ikke prisen!
Jeg kjøper gjerne gaver på tilbud, tenker ikke over prisen på de gavene jeg får selv. Antar at folk kjøper det de har råd til

Tanken som teller, ikke prisen :-) er bare glad hvis jeg gjør et kupp jeg! Enten penger spart for en selv, eller en veldig fin gave til en god pris ;-)

Helt greit mener jeg, for julegave skal ikke handle om pris eller luksus, men en gave for å vise at man setter pris på folk;)

Jeg mener nå der er tanken som teller og ikke prislappen.. Synes ikke man skal blakke seg på julegaver, skal jo være kos :)

Elsker salg :) så kommer til å forsette med det :)

Jeg gjør det ikke, men det er fordi jeg er redd at mottaker ikke får byttet gaven.

Jeg syns det er greit. Julegaver handler ikke om pris. Der har enkelte misforstått.

Kjøper masse på salg. Men kjøper stort sett varer til den verdien de "skal" så da er det jeg som har spart penger.

Kjøper masse på salg og synes det er helt greit. Men prøver gi av ca lik verdi til tantebarn og slikt da :)

Kjøper masse på salg. Men kjøper stort sett varer til den verdien de "skal" så da er det jeg som har spart penger.
Samme her, med noen få unntak. Finner jeg "den perfekte gaven" og salgssummen er lik det jeg tenker å gi så gjør jeg det.

Back
Topp