Å kjære vene...

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Da var det vår tur igjen.... jeg er helt målløs, glad, redd og usikker på samme tid! Tenk at vi skal få vårt tredje lille nurk. I går kveld var jeg på graven til jenta mi og kjente at jeg var kommet dit hvor jeg kan nyte det å gå gravid igjen :) Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen! :)

Gratulerer! Og forferdelig trist med jenta di.. Håper du klarer å nyte dette svangerskapet!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trist å høre om jenta di! Godt du føler det er greit å være gravid igjen, og gratulerer så mye! :) Klem til deg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk alle sammen! Det har vært en tung tid og litt av en berg og dalbane! Men skal få ekstra oppfølging og får selv bestemme hvordan fødselen skal bli, vi mistet jo vesla under fødsel forrige gang. Så mest sannsynlig blir det nok ett januarbarn :) Men vil være her med dere uansett :)

Da var det vår tur igjen.... jeg er helt målløs, glad, redd og usikker på samme tid! Tenk at vi skal få vårt tredje lille nurk. I går kveld var jeg på graven til jenta mi og kjente at jeg var kommet dit hvor jeg kan nyte det å gå gravid igjen :) Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen! :)
Gratulerer :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Takk alle sammen! Det har vært en tung tid og litt av en berg og dalbane! Men skal få ekstra oppfølging og får selv bestemme hvordan fødselen skal bli, vi mistet jo vesla under fødsel forrige gang. Så mest sannsynlig blir det nok ett januarbarn :) Men vil være her med dere uansett :)
Uff, så utrolig vondt!

Jeg ønsker deg alt hell og lykke denne gang!!

Jeg blir helt på gråten når jeg leser dette. Det må være noe av det verste man kan gå i gjennom..Stor klem til deg!

Back
Topp