Å kjære vene.... C STRING??????

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
Det var kjempe stygt.

ORIGINAL: Kranglefanten

Disse her har blitt vist frem før her inne, en stund siden blitt nå. Og det kom frem mange rare teorier på hvordan disse ble sittende fast.

Lurer på om det er noen som faktisk har prøvd jeg[8|][8D]

JEg vet ei som kjøpte, jfr mitt tidligere innlegg, men vet ikke hva hun syntes når de kom i posten hehe..

ORIGINAL: *Meya*

Disse her har blitt vist frem før her inne, en stund siden blitt nå. Og det kom frem mange rare teorier på hvordan disse ble sittende fast.

JEg vet ei som kjøpte, jfr mitt tidligere innlegg, men vet ikke hva hun syntes når de kom i posten hehe..

Det kan ikke ha vært her inne da? For det høres veldig kjent ut..og jeg har kun vært på bv..siden 05[:-]

http://www.myvideo.de/watch/2320601/C_String

Haha ser for meg damene på byen i skjørt, å at det ligger c stringer overalt i gata[8D]

ORIGINAL: p!nk panter

Ooohhh

Hahahahaah fy faen så tragisk

ORIGINAL: talata

Haha ser for meg damene på byen i skjørt, å at det ligger c stringer overalt i gata[8D]
[/quote

jeg ler meg i hjel!!![:D]

ORIGINAL: *Meya*

Det kan ikke ha vært her inne da? For det høres veldig kjent ut..og jeg har kun vært på bv..siden 05[:-]

Nei, fordi jeg husker hvem som sa det, og hun er ikke her inne hehe, men vi var i samme terminklubb på Nybaktmamma, jeg har aldri vært i terminklubber her inne hehe.

Men, det må jo bli sinnsykt urenslig? Om man ikke bruker dem bare en gang. Ser ikke akkurat for meg at det er noe man hiver på kokvask, eller[8|]

Den så helt tåpelig ut, men skjønner jo "poenget" hvis man har en stram kjole for eksempel, men egentlig sjelden jeg går med så stramme kjoler...jaja.. tror jeg holder meg til string trusa jeg..

Back
Topp