Å kjære vene.... C STRING??????

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Lar bildene tale for seg selv, jeg mangler ord[X(]

Her er partytrusa[&:]

Jeje, frister IKKE å prøve disse[8|][:-]

hahahaha

Hærregud, hvorfor ikke bare gå uten????

Syns det blir for dumt,altså...  Men så har jeg aldri skjønt det med g-streng heller da [;)]

hahaha, uff, den der va stygg[:'(]
virkelig, koffor ikke gå uten hvis man absolutt ikke vil ha noe mer enn det der...[:)]

Ooohhh

ORIGINAL: Trude Ellerei

ORIGINAL: Selveste Kråka

Syns det blir for dumt,altså...  Men så har jeg aldri skjønt det med g-streng heller da [;)]

Kunne ikke vært mere enig.

Obs, c-streng anbefales ikke å brukes under work-out... Den kan jo skli og bli en butt-plug i stedet. [&:]  auuuuue

Burde vel heller ikke brukes i fylla, med fare for feilmontering haha[:D]

Iks[8D] Lurer på hvordan ganglaget blir med en sånn på[:D]

Er meget nysgjerrig på hvordan de holder seg på plass [:-]

Og dere som ikke skjønner at folk bruker g-string en gang: Hvorfor ikke?
Trusekanter er rett og slett stygt [:-]

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Jeg bruker heldigvis ikke så trange klær at trusekanter er ett problem...

Husker det ble linket til denne saken da jeg var gravid og var på Snartmamma-forumet,eller rett etter fødselen da jeg var på Nybaktmamma, husker ikke helt, men hovedinnleggeren den gang skrev ironisk at "denne var jo knalltøff" og så var det ei annen som ble dritsur fordi vi drev ap med hele konseptet, fordi hun hadde kjøpt seg sånn fordi hun trodde det var moderne siden vi andre "ville ha den"... hun så ikke ironien vår i det hehehe

Jeg bruker ikke så tighte klær at trusekanten vises. Liker å skjule rævva jeg med tunika eller cardigan.
Hvis jeg skal bruke g-streng, kan jeg likesågodt gå uten. Den vil bare forsvinne oppi flesket mitt, og hengemagen vil skjule alt foran uansett... [&:]
Har selvsagt prøvd g-streng og vet hvor ubehagelig det er.

Forstår poenget med trusekanter, men hvorfor ikke bare gå uten truse da? En g-streng er jo ikke mye klær uansett. Med mindre man skal gå i så korte skjørt at alle kan se at du går uten truse (noe som er ganske ekkel tanke).
Og ikke er g-streng særlig fint heller da, og det sier jeg ikke fordi jeg er for gammel, da omtrent alle mine gjevnaldrende brukte g-streng den gang da det var moderne...

Gå uten? Aner du hvor ubehagelig det er med olabukse omtrent oppi glufsa? Hahah [:D]

ORIGINAL: Selveste Kråka

Jeg bruker ikke så tighte klær at trusekanten vises. Liker å skjule rævva jeg med tunika eller cardigan.
Hvis jeg skal bruke g-streng, kan jeg likesågodt gå uten. Den vil bare forsvinne oppi flesket mitt, og hengemagen vil skjule alt foran uansett... [&:]
Har selvsagt prøvd g-streng og vet hvor ubehagelig det er.

Forstår poenget med trusekanter, men hvorfor ikke bare gå uten truse da? En g-streng er jo ikke mye klær uansett. Med mindre man skal gå i så korte skjørt at alle kan se at du går uten truse (noe som er ganske ekkel tanke).
Og ikke er g-streng særlig fint heller da, og det sier jeg ikke fordi jeg er for gammel, da omtrent alle mine gjevnaldrende brukte g-streng den gang da det var moderne...

Gå uten? Aner du hvor ubehagelig det er med olabukse omtrent oppi glufsa? Hahah [:D]

hehehe, nei det har jeg aldri prøvd.
Men er det nødvendig med g-streng (pga trusekanten) når man bruker olabukse da? Vises kanten da?
Jikes... det må i så fall være stramme jeans...

Er alt for makelig anlagt jeg, til å gå med slitsomme stramme klær.
Heller ei komfertabel bestemortruse i str elefant, fremfor en liten tråd oppi glufsa. [:D]

Akkurat dét det er [:)] Fordi det er det jeg liker best å gå i.

Er myyye verre med bestemortruse som krøller seg og omtrent havner mellom rumpeballene uansett [8D]

Men ser verre ut med trusekanten om man bruker tights [8|]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Huffså stygt..[&:] MEN skal skal innrømme at jeg ser et visst "poeng" faktisk.. Med stramme kjoler, så er jo ikke trusekanter det en vil tenke på, og med slike så slipper en det, samtidig som en ikke trenger å være HELT naken under kjolen..[;)]

jeg tenkte det samme [:)] for jeg hater bollemagekanten på truser.. men går gjerne heller uten da.

hahaha.. da har jeg sett det også!
Skjønner ikke hvordan folk klarer å bruke noe slikt, da mener jeg også g-streng..

Takk Gud for bestemortruser, boxere og hipstere! [8|][:D]

Nå skal det ikke SÅÅ stramme klær til for å få vist frem den "lekre" trusekanten da..
De fleste som går i olabukser går vel i buksre som i det minste sitter inntil kroppen og da må jeg si meg enig med de over her at der er ulekkert.

Og å si at g-streng er som å gå uten truse er bare tull..

Jeg bruker begge deler, men hipstere kun når jeg er hjemme for vil ikke gå ut av huset med det, men sambo trives best med at jeg bruker g-streng ja..

Så lenge leve g-streng, men usikker på hvor lenge den c-streng lever, men kan se det positive i den og :)

æ lure vældi på koss man får derre'n te å sitt æ??[&:]

Æ brukt bare g-streng før..no bruke æ mæst hotpants..MY likar å ha på, og slit heiller itj me trusekant med sånne trusa.. sambo syns faktisk itj g-streng e særlig fint længer, og har kasta sikkert 20 av mine..hehe[8D]

Disse her har blitt vist frem før her inne, en stund siden blitt nå. Og det kom frem mange rare teorier på hvordan disse ble sittende fast.

Lurer på om det er noen som faktisk har prøvd jeg[8|][8D]

Back
Topp