Å jobbe i butikk

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Rema, ICA, Kiwi, OBS ol.
Noen som vett hva timelønnen er som nybegynner uten butikkutdannelse?
Og noen som vett når kveldvaktene begynner når butikken har åpent til 22.00?
Og jobber vi hver 2 eller hver 3 lørdag?

Håper noen kan svare meg, da jeg vurdere og bytte yrke for og kunne være mer sammen med guttene mine :)

Hei hei.
Ang lønn: sjekk butikksjef.com, her står lønnssatser ol hvis en følger tariff. tror de aller fleste butikker følger de. ihvertfall kjedene.

når det gjelder arbeidstider så kommer det nok an på arbeidsplassen. Det varierer nok veldig fra butikk til butikk.Jeg jobber selv i Rema og på min arbeidsplass så begynner kveldsvakten enten 15 eller 16. Og helgene er 2 hver, men veldig mange hos oss velger å jobbe 2 helger på og en av. så det er veldig forskjell bortover...
 :-)

Jeg jobbet annenhver lørdag. Kveldsvakten startet 16.00 og startlønn lå vel på 124-125 kr utenom kvelds/helgetillegg ufaglært.emoticon

Jeg jobbet annenhver lørdag. Kveldsvakten startet 16.00 og startlønn lå vel på 124-125 kr utenom kvelds/helgetillegg ufaglært.emoticon

Jeg jobber på Bunnpris, og der starter kveldsskiftet klokken halv 4.  Jobber annenhver helg, og mer hvis det trengs. 
Timelønnen tror jeg ligger på 132 kr nå hvis de følger tariff. 

Back
Topp