Å invitere til juleverksted

Kengu

Forumet er livet
VIP
Er det regler der også?
Vi har invitert noen fra laget til kb men ser nå at det er over halvparten(5/9 på det laget de har hatt i sesongen,, nå er hele laget slått sammen så da er det 5 /17)
Bør jeg invitere de 4 andre fra det laget som har vært eller gjelder det kun bursdager at man inviterer alle?
De som er invitert er de kb er sammen med utenom
 
Jeg syns slike "regler" gjelder uansett hvilke arrangementer det er, om noen føler seg utelatt så gjelder jo ikke det bare i bursdag :)
 
Jeg syns slike "regler" gjelder uansett hvilke arrangementer det er, om noen føler seg utelatt så gjelder jo ikke det bare i bursdag :)
Så klart men da må vi egentlig slutte å invitere, for vi inviterer til mye i løpet av et år og det blir jo dessverre mye dyrere om vi alltid må invitere alle
 
Jeg hadde ikke bedt alle nei.
 
Så klart men da må vi egentlig slutte å invitere, for vi inviterer til mye i løpet av et år og det blir jo dessverre mye dyrere om vi alltid må invitere alle
Jepp. Det er veldig greit at de noen ganger kan sitte rundt kjøkkenbordet:)
 
Litt vrient det der.. men om de nå er 17 og 5 er invitert hadde jeg latt det være sånn. Begrenser seg jo hva forl gidder/orker/har råd eller plass til når det blir så mange..
 
Jeg hadde ikke invitert de alle 17, om han er med de 5 utenom treninger. Så er det jo og naturlig at det er disse han har besøk av hjemme.
 
Jeg tror jeg ville invitert om det bare er fire stk ekstra det er snakk om :)

Ser jeg misforsto det du skrev i hovedtråden. Kanskje ikke nødvendig å invitere de når det da ikke er kun de som er utelatt :) hvis de ikke er noe sammen utenom fotballen så er det ikke sikkert de vil føle på det heller.
 
Det er 4 stk fra det laget som har spilt sammen i sesongen(de var to lag da, nå er de slått sammen til 1)

Ja, skjønte det når jeg leste innlegget en gang til, så rettet meg selv i innlegget under :) Litt uten om spørsmålet ditt - uansett hvor mange dere blir synes jeg det er et koselig initiativ fra dere :)
 
Jeg hadde bare invitert de 5. Skal et barn aldri ha muligheten til å gjøre noe sammen med bare sine bestevenner fordi gruppa er for stor? Eller skal de alltid måtte ha unger som ikke behandler de bra på alle sosiale ting fordi de tilfeldigvis går på samme aktivitet/klasse. Det er selvfølgelig ikke greit å droppe en i klassen, men 4 av 9 på fotballen er helt ok.
 
Synes i utgangspunktet at man bør invitere enten alle eller få. Hvis man holder seg til under halvparten av en stor gruppe, så er jo flertallet ikke invitert. Men å utelate et par stykker synes jeg ikke er greit.

I ditt tilfelle, så blir det jo litt i grenseland i forhold til hvordan jeg tenker. Men det går sikkert bra :)
 
Så lenge det ikke er enkelte få barn som aldri bli invitert til noe, så synes jeg det er greit at enkelte gjør ting sammen i mindre grupper. Når de hele tiden skal være så mange synes jeg ofte mye av kosen blir borte. De er store grupper i barnehagen og skole og idrettslag. Godt å slippe å ha så mange rundt seg hele tiden. Sønnen min hadde Halloweenfest og var klar på at han ikke ønsket å be alle for da ble det ikke noe koselig, da ble det som en bursdag. Synes det er helt tragisk at bursdager ikke lenger er koselige :(
 
Jeg hadde bare invitert de 5. Skal et barn aldri ha muligheten til å gjøre noe sammen med bare sine bestevenner fordi gruppa er for stor? Eller skal de alltid måtte ha unger som ikke behandler de bra på alle sosiale ting fordi de tilfeldigvis går på samme aktivitet/klasse. Det er selvfølgelig ikke greit å droppe en i klassen, men 4 av 9 på fotballen er helt ok.
Helt enig med deg.
 
Back
Topp