Å ikke bli trodd

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Jeg har slitt med insane kraftig hodepine siden april, og ble tilslutt sykemeldt etter kontroll hos jordmor. Har siden da vært sykemeldt, inn og ut hos lege og legevakt, regelmessige kontroller av lillegutt og. Alt lege har sagt/anbefalt har jeg gjort og vidreformidlet til sjefen, så kommer en kollega og forteller meg at sjefen tror meg ikke. Har vært kun vikarer for fastlegen min, så er nå på den 4 legen siden mai (?) Å er ett skikkelig mareritt at sjefen holder på slik, hva kan jeg egentlig gjøre? Kan jeg be JM om å bli med på møte? Burde jeg snakke med sjefene h*ns igjen?

Jeg hadde prøvd å få til et møte med sjefen og jordmor, hvis dette ikke hjelper hadde jeg tatt det videre ja.

Uff det er ikke lett :( ville hørt om felles møte ja.
Å håper virkelig ikke det er slik at sjefen ikke tror på deg :( hadde selv en kollega som bare spredte dritt om sjefen. Var kun jeg av alle ansatte som ikke bet på. Nå når hun er borte er alle så fornøyde :)

Veit akkurat åssen du har det... For min del begynte alt for 2 år siden, det tok 8 mnd før legen og arbeidsgiver tok meg på alvor. Så blei det en lang kamp hos nevrologen... Da etter nesten ett år fant de diagnosen. Å har ikke kunne jobbet siden... er heldigvis noe som skal brenne ut. Stå på!!!
Ta med deg jm til arbeidsgiver.

Jeg ville konfrontert sjefen først, for å sjekke om ryktene stemmer. Hvis det gjør det, så ville jeg foreslått et møte med sjef & jordmor. Og hvis det ikke går bra, så får egentlig bare sjefen ha det så godt! Stol på deg selv og din form. Til syvende og sist er det uvesentlig hva sjefen tror og mener om DIN form...!

Jeg ville konfrontert sjefen først, for å sjekke om ryktene stemmer. Hvis det gjør det, så ville jeg foreslått et møte med sjef & jordmor. Og hvis det ikke går bra, så får egentlig bare sjefen ha det så godt! Stol på deg selv og din form. Til syvende og sist er det uvesentlig hva sjefen tror og mener om DIN form...!
Veldig enig med deg Wenchus. Er ikkje alltid alt er som ein først trur (heldigvis), så viktig å ta ein prat med dei det gjeld direkte. Eit møte med jordmor/lege og arbeidsgjevar er nok lurt. Mykje lykke til og hugs at det er du som kjenner kroppen din best! Og så har du ein skatt å ta vare på

Helt enig!!

Back
Topp