Å holde magen skjult...hvor lenge

• Trådstarter Trådstarter lurelure
  • Opprettet Opprettet
Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer det. har lyst å vente med å si noe til svigers frem til svigermor har bursdag i slutten av oktober. da er jeg alt 16 uker på vei. Er "normal" i kroppen, tynn med former og passelig høy. Har jo aldri vært igjennom dette før så blir spennende. Gleder meg til hver eneste dag, og å se hvordan kroppen tar det!
Er allerede 2 av de nærmeste venninnene som vet det, men det blir med de til etter uke 12 vertfall!

Sikkert lenge. Fikk ikke litt kul på magen før lenge etter oul sist.

Og igår var jeg hjemme hos mamma og hun kommenterte på at hun synes magen min var blitt mindre ;) (jeg har lagt meg ut alt for mye siste to årene så jeg har endel jeg vil bli kvitt)

Å holde magen skjult lenge skal nok gå bra, jeg har litt ekstra på kroppen fra før, så har somregel litt løse klær.. På kveldene er jeg blitt tydlig oppblåst, men da er jeg jo stortsett hjemme uansett :P.. For min del er det nok værre å holde kjeften, er sannelig ikke lett å la være å si noe til tider ;).. Men prøve å holde det skjult så lenge som mulig. :)

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Sliter med å holde magen skjult nå jeg. Skal på klesshopping i dag. Den er konstant oppblåst, går ikke ned. Og er 2.mann så da kommer gjerne magen tidligere. Er slank jeg også men magen kom til syne allerede uke 12 sist. (ble ikke enorm fordet altså)

jeg tror ikke jeg fikk mage før i uke 20-21-22 sist..den kommer kanskje litt før denne gangen?! skal uansett si det til de fleste etter uke 12. satser på at ikke magen kommer før den tid! :)

Jeg har allerede mage.... men det er ikke huleboeren sin feil. ;) familien får vite det på løpende bånd siden dette var e uplanlagt og uventet graviditet. Sånn går det når enn etter 10 år endelig får klaff på egenhånd.

Jeg har faktisk fått en liten babybump! Jeg hadde ikke altfor mye på magen fra før, å livmoren min kjenner jeg godt, den "presser" liksom det andre litt oppover! :) Har ikke sjangs til å ha på vanlige jeans, eller noe som strammer på magen :(

Sist fikk jeg ikke mage før uke 20... Denne gangen får jeg den helt sikker tidligere... Kommer til å sjule til uke 18...

Har litt ekstra på magen fra før så regner med jeg klarer å sjule den i noen uker til! Tror jeg var rundt 20 uke rsist når det begynte å vises.

Har lyst til å vente til uke 12, men er svært oppblåst. Og under forrige graviditet fikk jeg mage allerede uke 8 :p

Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer det. har lyst å vente med å si noe til svigers frem til svigermor har bursdag i slutten av oktober. da er jeg alt 16 uker på vei. Er "normal" i kroppen, tynn med former og passelig høy. Har jo aldri vært igjennom dette før så blir spennende. Gleder meg til hver eneste dag, og å se hvordan kroppen tar det!
Er allerede 2 av de nærmeste venninnene som vet det, men det blir med de til etter uke 12 vertfall!

Jeg har litt mage fra før så det vises nok ikke med en gang. Men har vært litt oppblåst og da har det nok vistes at jeg enten har lagt på meg eller noe annet ;)
Har sagt det til et par venninner, skal vente med familie og sånt til jeg har vært på ul om et par uker.
Skal prøve å holde det hemmelig for andre til uke 12-13. Men lurer på om jeg må si det til sjefene på jobb da et par brukere kan være utagerende.

Nå vet ingen av dere hvordan jeg ser ut! Men jeg kan si så mye som at jeg til vanlig ikke har kul på magen, den er relativt rett! Å jeg kan ikke holde magen skjult noe særlig lenger! De som kjenner meg ser det allerede!

NB: Ikke se på rotet, vi reiser til Tyrkia i morgen, så her er det storopprydning før dagen! :P

ImageUploadedByBV Forum1377268582.589146.jpg

Nå vet ingen av dere hvordan jeg ser ut! Men jeg kan si så mye som at jeg til vanlig ikke har kul på magen, den er relativt rett! Å jeg kan ikke holde magen skjult noe særlig lenger! De som kjenner meg ser det allerede!

NB: Ikke se på rotet, vi reiser til Tyrkia i morgen, så her er det storopprydning før dagen! :P

Vis vedlegget 27534

Oioioi! For en søt mage :)

Vis vedlegget 27534

Så fin liten mage :-) skjønne at du har litt problem med å holde skjult :-)
Er sjølv veldig oppblåst , men ser heldigvis ut som eg berre har lagt på meg litt :-)

Så fin liten mage :) skjønne at du har litt problem med å holde skjult :)
Er sjølv veldig oppblåst , men ser heldigvis ut som eg berre har lagt på meg litt :)
Takk :) Jeg er nok ennå litt oppblåst, men iløpet av de siste par ukene, så vokste magen godt fra undersiden...

Fått mage jeg også, som ikke går an å trekke inn (er rimelig flat til vanlig, var det hele sommeren) men er bare 4,5 mnd siden jeg fødte da..

Back
Topp