Å herreminhatt...

[Malin]

Forumet er livet
Som jeg kjeder meg!!! barnet sover, mannen er på jobb, og jeg kommer ikke på noooe jeg vil gjøre [8D]

Hva gjør dere på i kveld??[:)]

AKkurat nå er jeg ferdig å glatte håret. Venter på at sambo skal komme hjem fra løpeturen, for da skal vi se den siste filmen til Jhonny "hansom" Depp[:)] Tror den er triller eller noe sånt... Husker ikke hva den heter.. Lillemor sover i senga si, og forhåpentligvis drømmer ho søtt! I går så vi foresten Saw 4.. Ikke så ekkel som de andre. Faktisk den beste til nå. Men virker som ikke det sluttet med den heller, kommer nok en nr 5.

Sitter hjemme alene jeg også! Vesla å bikkjene sover! [:D] Så filmen på tv3 står på i bakgrunnen her da! Så sitter jeg bare her å surfer å ser om jeg kan finne noen søte klær til vesla da![:)]

ORIGINAL: AltijdLente

Samma greia her- bare at sambo oxo er hjemme da [;)] Godt jeg fant babyverden gitt... [:D]hehe... litt avhengighetskapende dette her eneste [;)]

Hehehe, det er meget avhegighetsskapende!! [:D]

idag er vi en goood gjeng som ser Aafk - Mfk ..
Roper og styrer, et under at Linn sover enda [:D]

ORIGINAL: TulleTrine

idag er vi en goood gjeng som ser Aafk - Mfk ..
Roper og styrer, et under at Linn sover enda [:D]

Den ser jeg også [:D] hvem heier du på??=)

Sit å trykker pops i trynet. Er so godt!!! Ellers blir det berre avslapning resten av kvelden[;)]

Jeg har spist tapas [8D] ...og nå ser samboeren min en film på tv3, mens jeg er på babyverden, pluss googler bryllupsting [8D]

Har Patrick gjort noen nye sprell i dag da, Malin? Fått liberopakke vi også nå forresten, kjekt med gratis bleier [8D]

ORIGINAL: Fleur

Jeg har spist tapas [8D] ...og nå ser samboeren min en film på tv3, mens jeg er på babyverden, pluss googler bryllupsting [8D]

Har Patrick gjort noen nye sprell i dag da, Malin? Fått liberopakke vi også nå forresten, kjekt med gratis bleier [8D]

Eg har og et hallt auga på filmen på tv3 [:)]

Lite me nye sprell trur eg... me har vore i Grinde å solt oss [:D] han sette seg opp i ein voldsomme fart no.. har ikkje før snudd seg frå rygg-mage før han velta seg opp [:D] 
Iver då, har han nåken nye triks på lur?[:)] 

Va forresten kje tv3-filmen han såg likavel - va visst tv1000. Apocalypse eller ka den hette.

Me har o vært i indre strøk i dag faktisk. På landstedet te ein kompis av Ø/kollega av oss begge [:)] Fantastisk fint ver og godt selskap.

Iver syns det va litt hardt å begrensa seg te et teppe å rulla på, einaste, hadde mest lyst te å rulla på steinane [8|] For øvrigt få revolusjonerandes triks å melda om, bortsett fra at han drive MYE egentrening med ball for tiå (badeball, liberoball, mjuke ball) og at han aldri ligge i ro 2 sekundar ein gång [;)]

ORIGINAL: Fleur

Va forresten kje tv3-filmen han såg likavel - va visst tv1000. Apocalypse eller ka den hette.

Me har o vært i indre strøk i dag faktisk. På landstedet te ein kompis av Ø/kollega av oss begge [:)] Fantastisk fint ver og godt selskap.

Iver syns det va litt hardt å begrensa seg te et teppe å rulla på, einaste, hadde mest lyst te å rulla på steinane [8|] For øvrigt få revolusjonerandes triks å melda om, bortsett fra at han drive MYE egentrening med ball for tiå (badeball, liberoball, mjuke ball) og at han aldri ligge i ro 2 sekundar ein gång [;)]

Så flinke han e me ball!! Patrick sin mjuke ball ligge gjenglemt på Bømlo.. Men badeball e suksess.. [:D] Me fekk badekåpa istedenfor liberoball.. menmen.. [8D]

Just married hette filmen på tv3, kanskje nåkå for dåkå [:D]

Haha, ja, va den me sko sitt då vett du [8D][8D][8D]

Badekåpa hørrtes jo kje dumt ut det heller - jaffal for ei badeløva som Patrick [:D] Kule signatur dokke har nå - skikkeligt sommarslige [:D][:D]

E Patrick klar for kamp i mårå da? Iver har kje den go´e følelsen for tiå, seie han, og han e skeptiske te 4-4-2-formasjonar, men eg ska prøva å finna fram optimisten i han i mårå, sånn at han ikkje e ein festbrems når me e på stadion [:D]

Nei da va jo midt i blinken! Han har ei tigergutt-badekåpa og, så no kan han bytta på [:D]

Patrick mumla og nåkå om at han ikkje heilt likte dinna formasjonen.. Men me får håpa på at di finne fram kampsmilet, å blir positivt overraska når fkh vinne!![:D][:D]

Jeg heide på Molde [8D] 

Linn sov heeeldigvis hele kampen, sjokkerende nok [8D]

Hahah, filma litt under kampen, tenkte jeg skulle legge ut, men det passer seg ikke xD hahah [8D]

Back
Topp