Å herregud

ToSmå2010

Forumet er livet
Jeg har jo sett at flere her inne har sagt at de har hovnet opp "der nede" og det er jo normalt..

Men det har til nå ikke skjedd meg.. Meeen, istad skulle jeg dusje og prøve å barbere meg litt[:-] For å slippe kutt osv tenkte jeg at det var lett med speil[8D] DÆVEN.. [:o]

Fikk sjokk jeg.. Jeg har jo kjent at ting har vært litt ømt og rart der nede ett par dager nå.. Men hjelpes.. Det er det værste jeg har sett.. hehe.
Må si jeg er veldig overraska over hvordan kroppen min har forandret seg denne gangen.. Forrige forandret den seg ikke i det hele tatt, bortsett fra magen da. [8D] Men nå ser jeg jo ut som ett luftskip snart.. [8|]

He he, å herregud, hva har jeg å forvente!!

Sorry,men nå måtte jeg le,hehehehe
Skjer mye rart med kroppen på de 9 mnd ja [8D]

Hehe! Velkommen etter.. noen dager er det verre der nede enn andre ;)

Ånei! Jeg har også kjent litt ømhet der nede de siste dagene... Tør jeg sjekke med speil? [&:]

Hehe...uff da..[8D]
Er lenge siden jeg ble seende sånn ut...[8|]
Men klarer du å barbere deg selv der nede?? (sorry intimt spm.. må ikke svare)
Bare at jeg klarer ikke det lengre...og det er lenge siden magen stoppet det.[:D]
Her er det mannen som må fikse! Stakkar - han vil vel aldri vende tilbake dit etter å ha sett det meste...[8|][:-]
(enda godt han ikke skal se der nede under fødselen!!!)

Hehe godt jeg ikke er alene[:D][:D]
Litt ekkelt må jeg si.. [:-] men,men.. hehe

hmmm så eg kan vente å få "bollemus" i nærmeste fremtid altså..jaja..
[8D]

ORIGINAL: tuttrun

Hehe...uff da..[8D]
Bare at jeg klarer ikke det lengre...og det er lenge siden magen stoppet det.[:D]
Her er det mannen som må fikse! Stakkar - han vil vel aldri vende tilbake dit etter å ha sett det meste...[8|][:-]

Hehe nei jeg gjør egentlig ikke det skjønner du[:D]..
Men tenkte at jeg kunne jo prøve istad. Og etter det flotte synet som møtte meg i speilet blir jeg litt skeptisk til å slippe til andre der nede[8|] 

Selvom han har sett værre ting[8D] Var jo med på forrige fødsel mener jeg, og han var ganske nysgjerrig da. hehe[&o]

haha..huff..har ikke turt å "sett" meg selv der nede..det som skjer til slutt er vel at alt blodet blir vekke igjen..og det som blir igjen kommer til å henge og slenge..langt og jævlig,.heehe..huff..neida..

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: tuttrun

Hehe...uff da..[8D]

Hehe nei jeg gjør egentlig ikke det skjønner du[:D]..
Men tenkte at jeg kunne jo prøve istad. Og etter det flotte synet som møtte meg i speilet blir jeg litt skeptisk til å slippe til andre der nede[8|] 

Selvom han har sett værre ting[8D] Var jo med på forrige fødsel mener jeg, og han var ganske nysgjerrig da. hehe[&o]

Hehe...uff da.. Nå fikk jeg litt vondt av mannen min som måtte hjelpe meg her om dagen.. Men han sa ingenting da![8D] Stum av sjokket![8|][:D]

ORIGINAL: fysio79

hehe[:D] godt å høre at flere har samme opplevelsen av underlivet sitt[:D] jeg forsøkte litt intimbarbering i går, føltes ut som en risikosport, så jeg kuttet ut mens leken var god og tingene fortsatt var intakt[:D] 

Hadde forresten en opplevelse med det i forrige fødsel, som i og for seg i etterkant er litt komisk (men ikke der og da)..fødselen endte etter mange dager med rier i akutt keisersnitt, og da jeg lå der på benken og ble "klargjort" hørte jeg legen si til en av de andre:
"trenger hun å barberes før ks?" hvorpå svaret fra den som "sjekket" hårstatus bare sa..."eh...ja det vil jeg si"[:D][:D][:D]

hehehhehe[:D]

Jeg har også fått skikkelig bollemus som man så fint sier[8D]
Samboern har til og med kommentert at: "det ser litt anerledes ut der nede"
Prøvde intimbarbering for en stund tilbake, det endte med noen dype kutt, (delvis pga magen, delvis pga hovenhet nedenfor magen[8D])
så blir vel skikkelig skog fram mot fødselen[:D]

Haha, tror ikke jeg tørr å se med speil der nede jeg ;p Sambo har ansvaret for barberinga mi [:-]

[:D]*kniiiiiis* [:D]

Jeg lar det bare gro.. Orker ikke styre med det.. Gubben kunne sikkert gjort det men jeg trur ikke han tør[:D]

Uff da, da lurer jeg på hvordan det ser ut hos meg og altså...[8D] for her føles ting også temmelig hovent og ømt, merker skikkelig nedpress når jeg er på do, selv om det bare er for å tisse. Kjennes nesten som om babyen er på vei ut vettu!! [&:] Merkelige greier, var ikke sånn sist!! [&:]

Hahahahahahaa!!!

Bollemus er bare fornavnet!!! *fniiiiiiiiiiiiiiis*[8D]

Jeg har ikke tittet, føler ikke helt for det. Kjenner jeg har fått traumer nok av å se celulittrompa mi i speilet[8D] Jeg barberer meg i blinde jeg[8D] Kan bare inbille meg hvordan resultatet blir, men jeg har ikke kuttet meg i allefall, bank i bordet, he he

Tar ikke noen sjangser med å se, kommer sikkert til å bli sjokket, føler liksom at det e litt hovent innimellom, holder lenge det!!
Her er det nok også barbering i blinde, har gått bra så langt, ingen kutt!!
hehe

Back
Topp