Å herregud!

oj!!! gratulerer så mye!! dobbel glede det vettu[:D]

Gratulerer så masse!!!!!!

.hi hi hi. dobbel lykke det du!!!! er tvilling selv og det var og er godt å ha en på samme alder. kanskje dere prøvde dobbelt så hardt[;)][;)].håper du tar alt med godt mot!!

oi så gøy!hehe litt av et sjokk kan jeg tenke meg.....du skal ha tvillinger pebbles!!!!!!!!!!!!![:D]så artig.

gratulerer så mye med to![:)]

Så gøy, gratulerer så masse.

Blir nesten litt misunnelig jeg... Tror nemlig ikke det blir flere enn dette ene barnet på meg, så da hadde det vært toppers med to på en gang [:D]

Er tante til tvillinger, og det er fantastisk.

Masse lykke til - kos deg, og ta ekstra godt vare på deg selv og bebisene nå [:D]

Klem

Gratulerer så masse!

SÅ MOOOOOROOOOOO!!

Gratulerer pebbles!! Utrolig glad på dine vegne!!!

Kos deg masse framovermed tanken på TO små nurk!!

Klem, M

Takk for alle gratulasjoner og lykkeønskniger! Har hatt en litt rar natt, spydd mye, grått og ledd om hverandre. Gråter fordi jeg er så glad.. Kan ikke skjønne hva vi har gjort som er så heldige! Jeg har akkurat ringt på jobben og sagt at nå blir det nok et par år før jeg kommer tilbake i jobb, litt rart er det..
Vet ikke helt hvordan vi fikk til tvillinger, men det var nok en grunn til at det skulle klaffe akkurat når det gjorde...[:D]

Litt av en overraskelse!

Gratulerer!

OI!! Gratulerer! [:D]

Hadde fått bakoversveis hadde jeg fått den beskjeden!

Gratulerer! Dobbel lykke til dere. Det blir jo kjempemoro![:D] Lykke til videre i svangerskapet!

Så spennende med TO[:D]

Grattis!![:D]

Så gøy!!!! Gratulerer. Har alltid drømt om å få to på en gang, men det er dårlig med tvillinger i familien.....

Håper dere får en fin tid med masse barn.

Hihi, så morsomt!
Gratulerer så masse med to beibier i magen [:)].
Ikke rart du er kvalm nei. Men det er verdt det også da. Men kvalmen må da gå over snart?

Lykke til med graviditeten [:D]

Back
Topp