Å herregud!

Oiii litt av en overraskelse det ja[:D]
Gratulerer så masse med to babyer i magen, koselig[:)]

Fantastisk moro,snuppa mi [:D][:D][:D]

ååå, gratulerer så masse[:D] skjønner godt du blir litt sjokka, men så morro da med dobbel lykke[;)]

oi, jeg ble kjempe overrasket jeg også nå...Men da er det ikke så rart du har sliti med så mye kvalme...Hvordan er det med den forresten?Fortsatt like jævlig??

Det var da virkeli kjekt...Gratulerer så mye.[:D]

Litt angst og???[8|] Det hadde leg hatt.

så morsomt, gratulerer så mye. [:D]

ORIGINAL: Jas

oi, jeg ble kjempe overrasket jeg også nå...Men da er det ikke så rart du har sliti med så mye kvalme...Hvordan er det med den forresten?Fortsatt like jævlig??

Ja kvalm er jeg enda, og i kveld har jeg spydd ekstra mye. Antagligvis fordi jeg er litt i sjokk enda.. Både familien til mannen min og meg er kjempeglade, søstern min feirer meg nå med en akevitt eller 10![:D]

Ja, gratulerer dobbelt opp - det må være helt fantastisk!!

Gratulerer så masse!![:D]

Nå ble mannen min utrolig sjalu[;)] hehe, han ønsker seg tvillinger, jeg tror jeg har bare en her inne, men når jeg hørte om deg kan man jo ikke vite helt før ultralyd[;)]

Gratulerer så mye. Selv venter jeg tvillinger 4 mars. (håper de kommer litt før)
Det tok litt tid før det virkelig gikk opp for meg[:)]
Men nå bare gleder vi oss. tiden går ikke fort nok

Gratulerer så utrolig mye... du har en fantastisk tid foran deg! Husk: Ikke dobbelt arbeid, DOBBEL GLEDE!!! Ta vare på deg selv, og hvil deg masse i svangerskapet... vi vil ikke at babyene skal komme for tidlig[;)]

Gratulerer så mye og nyt tiden fremover ![:)]

Gratulerer så mye med de to spirene.
Klem

ORIGINAL: Tammis

Å herlig! Gratulerer!!!
Hvorfor er det ikke blitt oppdaget før da?

Godt spørsmål egentlig! Men det har ikke vært noen indikasjon på at det er to her. Legen fant hjerteslag fort, og leita ikke etter flere. Dette var første ul, og magen har vært forholdsvis liten så derfor har nok ingen tenkt på at det kunne være to! Men nå har magen poppet ut, og jeg tror den har vokst siden ultralyden...Hehe føler meg plutselig veldig gravid...[:D][:D]

Ojojoj.... såååå morro da! gratulerer dobbelt så mye da...hehehe.... [:D]

Oiii !!!! Det må ha vært et sjokk for dere...

Skjønner godt at du ble litt sjelven da ja..

Men alikevel,, 2 babyer...det er jo helt utrolig!! Tenk hvor mye glede de kommer til å ha

av hverandre i oppveksten!

Samboeren min ønsket seg tvillinger, men vi venter kun 1..

Du er unik, dette er stort..og husk at et fåtall av oss kvinner blir gravid med tvillinger..

Så vær dritstolt!!!

Ble nesten litt misunnelig...hehe!

Klemmer!

Back
Topp