Å herregud!

pebbles

Gift med forumet
Sitter her og skjelver litt.... Var på ultralyd i dag, og der var det intet mindre enn to fostere! Dette var vi helt uforbreredt på, men syntes selvfølgelig det er veldig koselig! Jeg skal bli mamma - til tvillinger![:D]

HVA????
Å herregud så moro da!!
Fy søren, kan tenke at dere fikk sjokk ja!!

Oj oj oj det blir spennende!!

GRATULERER!!!!!!!

Gratulere med to spirer i magen din da [:D]
kan tenke meg det ble et sjokk ja [;)]

Gratulerer så mye! Spennende![:)]

Oj, gratulerer så mye[:D][:D]

Gratulerer!!!! Det var litt av en julepresang[:D] Dobbel glede[:D][:D] Følger du statestikken da? Er det tvillinger i familien fra før?

Klem Hanna C

Oj!!! Gratulerer!!! kjempespennende det da...

Så moro!!! Gratulerer så mye! Kanskje det er grunnen til at du har vært mye kvalm da...

Utrolig gøyt! Var det ikke du som var så kvalm? Der har du nok forklaringen på det! Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet og kos deg med tvillingene...

Neimen ååå gud så moro da [:D][:D]
Kan skjnne det var et sjok ja, det er vel sjelden det man tenker når man er gravid.. regner vel alltid med at det er en [:D]
Din heldiggris [:D][:D]

WOW!! Grattis da!![:D] To små gull.. hælledussan!! Så morro! Ble egentlig litt målløs jeg...[:D]

Så morsomt for dere da! [:)]
Gratulerer så mye! [:D]

GRATULERER

Det hadde eg aldri trodd[:)]

he he, tusen takk for gratulasjoner! Ja jeg er kjempeglad, det er den fineste julepresangen jeg noen gang har fått! Det er ingen tvillinger i nær familie som jeg vet om, så vi er nok unntaket! Og jordmor sa idag at jeg ant er så mye kvalm pga at det er to babiser i magen min... Vel verdt å være kvalm nå syntes jeg! [:D]

Så utrolig morsomt... Ønsker deg lykke til videre med tvillinger, dobbel morro[:D][:D]

Gratulere så mye ned to spirer i magen! dobbelt så mye morro. skulle ønske meg tvillinger selv.... heldiggrisen![;)]

Ååå så gøy!! Gratulerer så masse!!! [:D]

tvillinger!!![:D][:D][:D]
så heldig du er!! dette blir jo kjempespennende[:)]
grtulerer så masse!!!
[:)][:)][:)]

Back
Topp