Å herregud!!

Markmusa

Gift med forumet
IMORGEN er det jo min tur til å dra på UL!! Dagene går så fort at jeg rekker ikke noe annet enn å telle Søndager synes jeg [8D] Jeg er virkelig spent på morgendagen... Håper så indelig vi får vite kjønnet, alt av ringtester osv sier jente, men jeg har heletiden vært sikker på gutt. I tillegg så får jeg endelig vite navn imorgen! Jeg bestemte navnet på storebror så denne gangen er det far sin tur [;)] han er så hemlighetsfull som det bare går an, og jeg blir snart GAL av å ikke vite! [;)] Men imorgen kommer den store avsløringen. Han har både både jentenavn og guttenavn klart i og med vi ikke stoler helt på UL etter sist gang med storebror som var Emilie helt fram til uke 31. [:D] Vi fikk vite på 2 UL at det var 110% sikkert at det var jente! hehehe.... DET BLIR EN VIRKELIG SPENNENDE DAG!!!

Lykke til, så spennende!![;)][;)][:)]

Lykke til!

Det blir spennende! Ønsker deg lykke til! [:D]

endelig din tur til ul[:D] det blir spennende[;)]
lykke til.

Åååå, så spennende[:D]
Gleder meg til å lese hvordan det har gått i morgen, og håper dere får vite kjønnet denne gangen også[:)]

Kommer etter med ul på tirsdags kveld jeg[:D]

Lykke til på UL[:)] Spennende med navnevalget, får håpe du liker det[:)]

Oioioi, lykke til!!!

Merker at til og med JEG er spent på navnene han har funnet til babyen deres[;)]
Gleder meg til oppdatering!

ORIGINAL: Markmusa

IMORGEN er det jo min tur til å dra på UL!! Dagene går så fort at jeg rekker ikke noe annet enn å telle Søndager synes jeg [8D] Jeg er virkelig spent på morgendagen... Håper så indelig vi får vite kjønnet, alt av ringtester osv sier jente, men jeg har heletiden vært sikker på gutt. I tillegg så får jeg endelig vite navn imorgen! Jeg bestemte navnet på storebror så denne gangen er det far sin tur [;)] han er så hemlighetsfull som det bare går an, og jeg blir snart GAL av å ikke vite! [;)] Men imorgen kommer den store avsløringen. Han har både både jentenavn og guttenavn klart i og med vi ikke stoler helt på UL etter sist gang med storebror som var Emilie helt fram til uke 31. [:D] Vi fikk vite på 2 UL at det var 110% sikkert at det var jente! hehehe.... DET BLIR EN VIRKELIG SPENNENDE DAG!!!

Det var spesielt ja, hehe[:D] Artig at samboeren din skal bestemme navn. Nesten like greit at én bestemmer, for det er vanskelig å bli enig om navn[:-]

Masse lykke til i morra, jeg regner med at jeg får beskjed ganske fort?![:D]
Er spent jeg å[:)]

Takk alle sammen [:D] Jeg skal kl 11 imorgen så skal jeg på jobbe etterpå fram til kl 16... Så jeg oppdaterer imorgen ettermiddag! [;)]

Lykke til!![:D]

ORIGINAL: Markmusa

Takk alle sammen [:D] Jeg skal kl 11 imorgen så skal jeg på jobbe etterpå fram til kl 16... Så jeg oppdaterer imorgen ettermiddag! [;)]

*løpe til pc med en gang du kommer inn døra* [8D][8D][8D]

ORIGINAL: snartmammatil5

ORIGINAL: snartmammatil5

sign [:)]

Krysser fingre for dere snuppa [:)]
Du har med å sende meg en mld etterpå + hvilke navn paps har ruget på..[8D][:)]
Når har du time?

ORIGINAL: Ju9ta

Krysser fingre for dere snuppa [:)]
Du har med å sende meg en mld etterpå + hvilke navn paps har ruget på..[8D][:)]
Når har du time?

Jepp [;)] Det skal jeg. Har time kl 11. Men får ikke vite navn før jeg får møtt sambo på ettermiddagen [:)]

Back
Topp