Å HERREGUD... *SNUFS*

Lillemumma*KL

Forumet er livet
Clair døde jo.. (mcleods daughters)

å j griner som bare det... huff, stakkar charlotte[:(][:(]

vet der er film altså...men....

Å, herlighet! Eg fulgte med på det for ei stund sidan... men ufff. hjerneteppe.... kem var Clair igjen?.... [&:]

du er ikke den eneste som gråter av en film... jeg stor tuta første gang jeg så Istid [&:]
[:)]
*klemmer*

ORIGINAL: MiaC

du er ikke den eneste som gråter av en film... jeg stor tuta første gang jeg så Istid [&:]
[:)]
*klemmer*

Berre første gang? He he, stortuter kvar gang eg! [;)]

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

griner jeg også, selv om jeg hadde sett den episoden før! er såå trist[:(] Stakkar lille babyen også...

ORIGINAL: linnpinn

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

griner jeg også, selv om jeg hadde sett den episoden før! er såå trist[:(] Stakkar lille babyen også...

Hm... er visst ei lita stund sidan eg såg... BABY? Kor? Kem? Ka?? Hm.... HAR JEG GÅTT GLIPP AV NO????????? Ja, tydeligvis!

Hun skulle ikke dø nå[:(][:(]
alex skulle jo fri til henne og alt!!!
stakkars lille Bom[:(][:(][:(]

ka dem lar ho dø for når serien heter mc'leods sisters....

ååååååååååååå.. gikk jeg glipp av den episoden igjen.. hva døde ho av???

ORIGINAL: lykkeligemeg

er claire hun mørke av de to søstrene? hun som var gravid og greier?

Claire er den mørke av de to ja, hun var gravid men hadde født. Babyen var bake i bilen, tess kom seg ut av bilen (som han utfor et stup) og klarte å ta med seg babyen ut. Så raste bilen nedfor den store skråninga og Claire døde av krasjet [&o]

Claire er den mørke av de to ja, hun var gravid men hadde født. Babyen var bake i bilen, tess kom seg ut av bilen (som han utfor et stup) og klarte å ta med seg babyen ut. Så raste bilen nedfor den store skråninga og Claire døde av krasjet [&o]
åååååå neeeeeeeeeeiiiiiiiiii.. stakkars...[&o] derfor tess har skyldfølelse i de andre episodene?? uff.. stakkars[&o]

ORIGINAL: lmm22

åååååå neeeeeeeeeeiiiiiiiiii.. stakkars...[&o] derfor tess har skyldfølelse i de andre episodene?? uff.. stakkars[&o]

derfor hun har skyldfølelse ja, men Claire satt fast så for å få redda lille babyen måtte Tess gå ut å ta henne med seg [&o]

jeg var kjempefan når serien gikk før, skreik i mange dager når hun døde jeg.. men så slutta jo hele serien [:(] Håper det kommer nye episoder også fremover..

ORIGINAL: panterinnen

jeg var kjempefan når serien gikk før, skreik i mange dager når hun døde jeg.. men så slutta jo hele serien [:(] Håper det kommer nye episoder også fremover..
jeg har sett mange av de nye episodene på hallmark.. er de som går på tvnorge nå...

Skreik ut av dimensjona...hundan satt å så rart på mæ liksom[8D] va jo sååååååå trist...og det vart jo ikkje bedre når Alex va heilt fra sæ[:(][:(]

fulgte ikke med på denne serien når den gikk før, men har fått heeelt dilla nå....
irriterer meg at hun døde altså... hun og tess er jo hoverpersonene....

synes såååå syund på Bom (charlottte)

ORIGINAL: Cece_28.04.07

Skreik ut av dimensjona...hundan satt å så rart på mæ liksom[8D] va jo sååååååå trist...og det vart jo ikkje bedre når Alex va heilt fra sæ[:(][:(]

Stakkar Alex[:(][:(][:(] Og Tess...Bom

Den gikk på Hallmark i den tia æ hadde det på tv, også har det tidl gått på tvnorge...fulgte jo heile tia me...men hadde glemt at det vart sååååå trist...[:(][:(][:(]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp