Å herregud... skolebarn til høsten :(

Ja,det er helt skremmende!!! Jeg tror nok mi er veldig klar nå. Merker at hun har forandret seg så mye siden jul.. Ble 6 år i mars. Hun kan skrive, leser en del og knyter skoene sine. Sitter mere i ro nå enn før og konsentrerer seg veldig om ting hun holder på med. Det JEG gruer meg til er all oppfølging av lekser.. Da skal mor sjøl få terpa på kunnskapen sin jah!! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min har blitt mer klar nå bare de siste par mnene syns jeg. Han har en storebror som begynte i fjor og leser og skriver litt allerede, og erv veeeeeeldigblei av barnehagen så det blir nok godt å komme over på skolen.
 
Lille har vært veldig klar siden i fjor høst. Hun leser bedre enn de fleste 2 klassinger, gjør unna lett matematikk og hun er klar for gangetabellen og elsker å lære om alt :) hun er født juni :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Lille har vært veldig klar siden i fjor høst. Hun leser bedre enn de fleste 2 klassinger, gjør unna lett matematikk og hun er klar for gangetabellen og elsker å lære om alt :) hun er født juni :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi, det er jo kjempebra! Håper hun blir følgt opp og får tilpassa opplæring til sitt nivå, slik det ikke blir kjedelig :)
 
Min blir 6 i september, og er fortsatt veldig mye barnehagegutt.. Han kan jo sitte rolig med hobbybøkene, skriver navnet sitt og finner bokstaver i bøker.. Men det er jo det. Han kommer nok til å like å lære, men 25 barn i forskjellige utviklingsstadie der alle har rett på tilpasset opplæring fra EN lærer - Går jo ikke!!

JEG er mest nervøs for skoleveien, at de flere hundre elevene blir passa på av 2-3 voksne i refleksvest i friminuttene.. Hvordan skal DE greie å plukke opp feks skjult mobbing? Blir rett og slett gal...
 
Oi, det er jo kjempebra! Håper hun blir følgt opp og får tilpassa opplæring til sitt nivå, slik det ikke blir kjedelig :)
Jeg håper det. Men har gruet meg lenge fordi hun skiller seg ut. :) Men etter hva jeg hører er skolen vi har valgt flinke å tilpasse :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Lille har vært veldig klar siden i fjor høst. Hun leser bedre enn de fleste 2 klassinger, gjør unna lett matematikk og hun er klar for gangetabellen og elsker å lære om alt :) hun er født juni :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oi, så flink:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg håper min skolegutt er klar:p
Han henger litt etter med det sosiale og språk.. Men er veldig flink når det gjelder bokstaver og tall. Lærelysten når det gjelder å lese:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg håper min skolegutt er klar:p
Han henger litt etter med det sosiale og språk.. Men er veldig flink når det gjelder bokstaver og tall. Lærelysten når det gjelder å lese:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg tror det går seg til :D:D

Vi har første møte med skolen i morgen og er så spent! :D
 
Embla er klar som et egg. Leser veldig godt, regner litt og gleder seg masse!!
 
Nå har vi og vært på første møte med skolen.. Var helt grusomt å forlate han der men han er jo mye modigere enn jeg tror, og det var bare moro alt sammen!:) Vi får se..

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
Syns ikke det er lenge siden jeg hang på Babyverden "døgnet rundt", og nå er frøkna 6 år og har starta på SFO... Wæææhh!! Men det går heldigvis strålende :)
 
Back
Topp