Å herregud!!! "Bilsete" på ebay

Naaw! ♡

HVORFOR får jeg plutselig ikke til og multiqoute!? Burde kanskje oppdatere faenskapen? Tørr ikke, etter alle problemene. :p
Jeg manet meg nettopp opp til å oppdatere! Funker bra, men er veldig annerledes:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har europris sete i bilen til bestefar og syns mini sitter "usikkert" i den:p antagelig bare prisen som gjør mg bekymret:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har europris sete i bilen til bestefar og syns mini sitter "usikkert" i den:p antagelig bare prisen som gjør mg bekymret:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Mini - som babyen ? Finnes det også ? Bare sett beltestoler og puter jeg ..
 
Når vi snakker om seter.. Når man snur stolene med 5 punktssele så de blir framovervendt, skal de fortsatt bruke den 5punktsselen da eller bilens belte?
 
Når vi snakker om seter.. Når man snur stolene med 5 punktssele så de blir framovervendt, skal de fortsatt bruke den 5punktsselen da eller bilens belte?
Kommer Ann på tid du snur de. Etter 18 kg er ikke internbeltene sterke nok ved en kollisjon. Det er iallfall slik jeg har forstått det, at de selene garanterer de kun opp til 18 kg. Så hvis du snur ved 15 kg så kan du jo velge hvilken sele du skal bruke. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp