Å herlighet!!!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Det stikker så mye nedi hufsetufsa nå at jeg sliter med å kunne sitte. Det kommer som skikkelige lyn!! Det har vært slik som dette nå flere kvelder på rad, stort sett helt stille på dagtid men masse stikking på kvelden... Magen blir helt hard og jeg puster meg igjennom når det kommer tak.. Men jeg må si at jeg husker ikke den stikkingen fra de andre svangerskapene, dette er jo helt ille...

Det stikker så mye nedi hufsetufsa nå at jeg sliter med å kunne sitte. Det kommer som skikkelige lyn!! Det har vært slik som dette nå flere kvelder på rad, stort sett helt stille på dagtid men masse stikking på kvelden... Magen blir helt hard og jeg puster meg igjennom når det kommer tak.. Men jeg må si at jeg husker ikke den stikkingen fra de andre svangerskapene, dette er jo helt ille...
Artig når det skjer "in public" ;)

Her også stikker det skikkelig på ettermiddag/kveld! Spesielt å gå er helt j***, men det kommer ikke fra bekkenet.. det kommer innimellom tak, men er en konstant murring nedi der...

Her også stikker det skikkelig på ettermiddag/kveld! Spesielt å gå er helt j***, men det kommer ikke fra bekkenet.. det kommer innimellom tak, men er en konstant murring nedi der...
Kommer ikke fra bekkenet her heller, men rett og slett down there....

Her og stikker det noe innmari ned i hufsa ;) Når man i tillegg legger til lynnedslag i lyskene mens man er på butikken er handlevogna god å henge på :)

Det er grusomt! Sitter spesielt på venstre side, i den ene leppa lissom. Når det kommer som verst, føler jeg det lindrer ved å presse tilbake med hånda, men det er litt kleint å gjøre utenfor husets fire vegger :p

Her og stikker det noe innmari ned i hufsa ;) Når man i tillegg legger til lynnedslag i lyskene mens man er på butikken er handlevogna god å henge på :)
Måtte si "au" på butikken istad jeg...
Kommer ikke så mye her, men når det først stikker...
Fikk også ubehag da jeg satte meg opp fra benken hos jordmor idag. Føles hardt der nede.
Men jeg er så "kort" på vei ennå, så tror nok ikke det er noen hensikt å be jordmor finne ut.
Det var såvidt hun ville sjekke hodeleiet idag, før uke 36.

Back
Topp