Å ha unger..

Mine har vært noen troll i dag! Skikkelig ufordragelige! Men elsker dem av hele mitt hjertec alikevel!! ;)
Ja slike dager kommer vel for oss alle innimellom:p heldigvis vil vi alltid elske dem like mye uansett❤️ og vi glemmer fort slike dager:p ingenting er så vakkert som når jeg og samboer går inn å kikker på henne før vi legger oss:)❤️ vår lille søte prinsesse:)

Unger er kule :D
Jeg elsker å se på alt det rare min datter gjør, og høre på det hun sier. Sånn er merkelig logikk, sånn en iver.
Og det er så spennende å observere hva som gjør at hun reagerer som hun gjør. At hun kan være skikkelig umulig, men så faller hun og slår seg og plutselig var ikke mamma så dum likevel, hun kan faktisk være kjempeflink til å trøste!
Og blir hun sint kan hun kaste fra seg ting, for deretter å bli sint fordi hun ikke har den tingen hun kastet fra seg.
Skikkelig interessant, jeg esker å få være med på alle slike ting :)

Jeg er enig, selv om jeg aldri er så sliten noen dager..

Så sant, så sant.

Jeg kan ha hatt en skikkelig dårlig dag med lillegullet der jeg har bare lyst til å sette meg ned og gråte. Så kommer kvelden, jeg skal legge meg og når jeg ser den skjønne, nydelige gutten som er så uskyldig der han ligger og sover, ja da smelter jeg totalt. <3

Må vel gjerne legge til at eldstemann var en utrolig lettvint baby, så han slet meg ikke ut på samme måte, men jeg smeltet ikke mindre av han.

Misunner dere veldig :)

Ja, har aldri opplevd noe så givende før som å være mamma :) Noen dager er med slitsomme enn andre, men ville ikke ha bytta det mot noe!!

<3 føler meg utrolig heldig som har fått lov å bli mamma! Er ikke like lett for alle å få det til :( elsker min lille smurf <3

Her er jenta bare fire uker, men heilt enig :-)

Selvsagt litt slitsomt når ho ikke vil sove aleine eller er våken 1,5 time midt på natta.... Men når jeg ser på den vakre skapningen og tenker at ho er heilt uskyldig så er det glemt :-)

Gleder med til fortsettelsen ;)

Datteren min kan være helt grusom å være med når hun er på sitt verste, men hun kan også få meg til å gråte bare av å tenke på henne fordi jeg elsker henne så uendelig mye!

Det mest fantastiske i hele verden <3

Samme her. Jeg er en omsorgsperson. Hadde jo hatt unger på jobb da om jeg ikke hadde egne, men allilevel så er jeg en typisk person som MÅ ha barn :p

Jeg elsker jenta mi og morsrollen. Selv om hu er lille bøllefrøet mitt noen dager. Innimellom skjønner jeg ikke hva vi fant på før vi fikk hu, livet må ha vært kjedelig. Og ja jeg er en klisjé mor. Er enig i de fleste.

Back
Topp