Å ha termin i juni.

Soleia

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Stjerneskuddene 2024
Hva tenker dere om å ha termin i juni? Jeg tenker at man slipper å gå høygravid både på vinter og sommer, man trenger ikke pakke inn nyfødt baby i en haug med klør og fôringer, og det er perfekt å ha 1åring tidlig sommer. Andre innspill? :)
 
Enig i alt det! Tenker også at det er perfekt med sommerferie med nyfødt, da får alle i familien tid til å komme innom og barnefar kan ta ferie på et strategisk tidspunkt helt i begynnelsen :D
 
Enig i alt det! Tenker også at det er perfekt med sommerferie med nyfødt, da får alle i familien tid til å komme innom og barnefar kan ta ferie på et strategisk tidspunkt helt i begynnelsen :D
Ja, det er helt sant! Jeg har hatt litt panikk fordi SFO er stengt hele juli, Nenset er jo bare fint slik at vi får god tid å bånde alle sammen :)
 
Fikk baby juni 2017, og det var ikke bare bare det heller ;) veldig varmt, og vanskelig å kle babyen.. varmt på soverommet om nettene.. vi prøvde mye forskjellig, men var deilig når høsten kom :happy: nå har jeg termin 16. Mai, og håper på en kjøligere sommer ;) nå har vi investert i en kjempe god solskjerming (screen), så stuen blir ikke så varm, og aircondition på soverommet som vi slår av når vi legger oss. Har funket supert denne sommeren :happy:
 
Kan avsløre graviditeten om vi ønsker det til jul ♡ da er man i det minste over 12 uker. Ikke at jeg personlig ser på det som en garanti, men føles litt tryggere da. Og som noen andre sa, god til å være sammen som familie i starten.
 
Vi slipper å føde i juli når det er ferieavvikling på sykehusene :)
 
Enig med deg, syns det virker passelig med tanke på temperatur, ferie for mannen etc :) Kan blir varmt om vi får en sånn hetebølge-sommer, men det går nok bra :)
 
Positivt med mye tid sammen med familien, samboer jobber med vinteridrett, så vi får mye tid sammen, da han har fri på vår og sommer. Trilleturer ute om sommeren, og slippe å kle på baby så mye blir deilig :) bare håper det ikke blir så ekstremt varmt!
 
Tror d blir bra! Min førstefødte er født på den kaldeste tiden av året.. og vi kom oss ikke ut på trilletur pga kulde i flere uker. Det var litt kjedelig.
Blir fint m sommerbaby, sommerferie, mindre stress, håper på sommervær med ikke tropevarme:shy:
 
Har født i mai og desember fra før. Synes det var helt klart verst å være høygravid i mai. Det året var det kjempevarmt i slutten av mai (han er født 30), så jeg gruer meg litt til termin i juni altså. Men liker at det er sommer så vi har større mulighet for å reise bort og få være litt i fred som familie uten besøk.
 
Har to høstbarn fra før så jeg gleder meg masse til en sommerbaby☺️
Bare kos og helt enig med neste alle innspill at dette blir fantastisk bra☺️
 
Deilig å kunne trille ute og mindre stress med å finne varme klær til høygravid mor. Minus hvis en må ta KS, må passe på såret mtp sol og bading..
 
Har bursdag i juni selv. En perfekt tid ha bursdag på. Når de kommer i skolealder slipper de å ha bursdag midt i fellesferien. Også kan man ha utebursdag. :happy:
 
Back
Topp