Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho, fittur titturen!! Lett å skjønne at du e norlænningKjenne æ grue mæ litt..
E ikke så ofte hos fittur titturen
Ikke minst, e spent på om det går bra med nurk..
Ser ut som vi e fleire fra nordHoho, fittur titturen!! Lett å skjønne at du e norlænning
Ellers så e det bære spennanes. Æ tenkte overhode ikkje på det at heile stasen bi blotta, va bære nysgjerrig på ka som kom på skjærmenSå bære gled dæ
![]()
Uke 8 nei , da e du jo i mars enda, for eg e uke 8+6 , å har termin 12. Mars ..Takk takkdet gikk egentlig greit. Nurk e rundt 6.uke så da kan det vell hende æ dett til april da
![]()
For æ e vell i 8.svangerskaps uke, å da skal vell fosteret være rundt 6 uke![]()
Haha, fittur titturBra ul gikk bra da
når jeg var der fikk jeg opplyst hvor langt jeg var på vei, ikke alderen til fosteret. Legen spesifiserte ikke det da? Er jo relativt stor forskjell på 6 og 8 uker
Hvor stor var den lille?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Mor er alltid to uker foran fosteret. Så nå mor er i uke 8 er fosteret 6 uker gammel. Før snakket man om at graviditeten er 38 uker - i dag sier man 40. Før regnet man fosterets uker, i dag snakker man mest om mors uker.
Æ vet ikke ka som e vanlig, men æ fikk opplyst kor stor fosteret va, ikke kor langt æ va på vei. Så æ blei litt forvirra
Men han sa nurk va 4mm? Så sa han at nurket va i begynnelsen av uke 6. Men 4mm? E ikke det veldig lite da? Til den alderen liksom.
Har fått ny time til ul 1.sept, vet egentlig ikke koffer![]()
Min spire var 9-10 mm når jeg var 7+1 (uker på vei), og de vokser veldig fort i starten, så kanskje ikke? Usikker, men da er du nok 6 uker på vei og ikke 8, altså fosteret 4 uker.
Fikk vite på tidlig ul at jeg var 5+5 eller 6. Så valgte gå utifra 5+5Æ vet ikke ka som e vanlig, men æ fikk opplyst kor stor fosteret va, ikke kor langt æ va på vei. Så æ blei litt forvirra
Men han sa nurk va 4mm? Så sa han at nurket va i begynnelsen av uke 6. Men 4mm? E ikke det veldig lite da? Til den alderen liksom.
Jeg var på ul denne uken og jeg ble satt til 6+3 når embryoet var ca. 4mm. Dvs. min uke 6+3 og embryoets 4+3. Høres ut som vi ca. akkurat like langt på veiÆ vet ikke ka som e vanlig, men æ fikk opplyst kor stor fosteret va, ikke kor langt æ va på vei. Så æ blei litt forvirra