Å guri, en time til ul

Sugermama

Elsker forumet
Kjenne æ grue mæ litt..

E ikke så ofte hos fittur titturen:p
Ikke minst, e spent på om det går bra med nurk..

Lykke til! :) De ser ikke så mye der nede.. Bare titter når de stikker inn apparatet så ser de bare på skjermen :) Du får for å legge over der nede så du er på en måte ikke så blotta :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjenne æ grue mæ litt..

E ikke så ofte hos fittur titturen:p
Ikke minst, e spent på om det går bra med nurk..
Hoho, fittur titturen!! Lett å skjønne at du e norlænning :p

Ellers så e det bære spennanes. Æ tenkte overhode ikkje på det at heile stasen bi blotta, va bære nysgjerrig på ka som kom på skjærmen ;) Så bære gled dæ:D

Hoho, fittur titturen!! Lett å skjønne at du e norlænning :p

Ellers så e det bære spennanes. Æ tenkte overhode ikkje på det at heile stasen bi blotta, va bære nysgjerrig på ka som kom på skjærmen ;) Så bære gled dæ:D
Ser ut som vi e fleire fra nord :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Takk takk:) det gikk egentlig greit. Nurk e rundt 6.uke så da kan det vell hende æ dett til april da:o

For æ e vell i 8.svangerskaps uke, å da skal vell fosteret være rundt 6 uke:)

Takk takk:) det gikk egentlig greit. Nurk e rundt 6.uke så da kan det vell hende æ dett til april da:o

For æ e vell i 8.svangerskaps uke, å da skal vell fosteret være rundt 6 uke:)
Uke 8 nei , da e du jo i mars enda, for eg e uke 8+6 , å har termin 12. Mars ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, fittur tittur :) Bra ul gikk bra da :) når jeg var der fikk jeg opplyst hvor langt jeg var på vei, ikke alderen til fosteret. Legen spesifiserte ikke det da? Er jo relativt stor forskjell på 6 og 8 uker :) Hvor stor var den lille?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mor er alltid to uker foran fosteret. Så nå mor er i uke 8 er fosteret 6 uker gammel. Før snakket man om at graviditeten er 38 uker - i dag sier man 40. Før regnet man fosterets uker, i dag snakker man mest om mors uker.

Haha, fittur tittur :) Bra ul gikk bra da :) når jeg var der fikk jeg opplyst hvor langt jeg var på vei, ikke alderen til fosteret. Legen spesifiserte ikke det da? Er jo relativt stor forskjell på 6 og 8 uker :) Hvor stor var den lille?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Æ vet ikke ka som e vanlig, men æ fikk opplyst kor stor fosteret va, ikke kor langt æ va på vei. Så æ blei litt forvirra:p

Men han sa nurk va 4mm? Så sa han at nurket va i begynnelsen av uke 6. Men 4mm? E ikke det veldig lite da? Til den alderen liksom.

Har fått ny time til ul 1.sept, vet egentlig ikke koffer:(

Mor er alltid to uker foran fosteret. Så nå mor er i uke 8 er fosteret 6 uker gammel. Før snakket man om at graviditeten er 38 uker - i dag sier man 40. Før regnet man fosterets uker, i dag snakker man mest om mors uker.

Ja va det æ å mente, de 2 første uken e jo bare celledeling og sånt.

Æ vet ikke ka som e vanlig, men æ fikk opplyst kor stor fosteret va, ikke kor langt æ va på vei. Så æ blei litt forvirra:p

Men han sa nurk va 4mm? Så sa han at nurket va i begynnelsen av uke 6. Men 4mm? E ikke det veldig lite da? Til den alderen liksom.

Min spire var 9-10 mm når jeg var 7+1 (uker på vei), og de vokser veldig fort i starten, så kanskje ikke? Usikker, men da er du nok 6 uker på vei og ikke 8, altså fosteret 4 uker.

Min spire var 9-10 mm når jeg var 7+1 (uker på vei), og de vokser veldig fort i starten, så kanskje ikke? Usikker, men da er du nok 6 uker på vei og ikke 8, altså fosteret 4 uker.

Ja ikke sant. Hmm, da har æ hatt eggløsning 1.mnd etter mensen, så det stemme jo heller ikke. Jaja:)

Man kan jo ha eggløsning 1 måned etter mensen , om man har uregelmessig mens.

Fikk vite på tidlig ul at jeg var 5+5 eller 6. Så valgte gå utifra 5+5

♡02.03.2015♡

Jeg kommer fra april-forumet. Jeg va på UL nå på tirsdag og fikk vite at fosteret var 6mm og jeg er da 6+ 4 i dag. Trodde jeg va 5+4 :) Har termin 1.april. Jeg vil også tro at du er rundt 6uker gravid hvis fosteret var 4mm :)

Jeg var på ul denne uken og jeg ble satt til 6+3 når embryoet var ca. 4mm. Dvs. min uke 6+3 og embryoets 4+3. Høres ut som vi ca. akkurat like langt på vei :) Fikk beskje om at alt så fint ut så da er det sikkert det hos deg også :) Så dere hjerteslag?

Back
Topp